eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-17 08:44:38
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kompanapisal

    > Właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałem. Nie chodzi o rozwiązanie
    > problemu, tylko o wymyślanie dodatkowych warunków i rozkładanie rąk.
    > Dzięki za potwierdzenie ;)

    A rozwianiem problemu jest uleganie temu szantażowi i psychozie, którą
    wyprodukowaliście? Udowodnij mi że użytkownicy bramki Ścigacza są na
    prawdę bardziej upierdliwi niż użytkownicy innych bramek! Póki nie mam
    takiego dowodu to nie pozwolę dyskryminować naszych użytkowników, tylko
    dlatego że nie możecie sobie poradzić ze swoimi problemami i żalami
    (prawdziwymi, czy urojonymi).