eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ�o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ� chÄ�tni?)
  • Data: 2010-12-17 06:21:51
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by�o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s� ch�tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kompanapisal

    > Napisałeś już wcześniej, że "nie wyłączę bo nie", "nie dodam tagu bo
    > nie" oraz "obraziliście majestat i mam was gdzieś" - więc po co teraz
    > pytasz o konkrety, jakby Ci te dane były do czegoś potrzebne?

    Tak, wszystko to powiedziałem, mogę nawet powtórzyć jeśli chcesz. Ale
    powiedziałem to po tym jak wątek przekroczył 50 postów, co uzmysłowiło mi
    że i tak do niektórych nie da się dotrzeć i że na pewno nie da się nic
    sensownego ustalić w tym gronie i przy pomocy padających tutaj argumentów
    (a właściwie ich braku ze strony husarii). Od tego momentu (co też
    napisałem, aby nie było...) traktuję uczestnictwo w tej dyskusji
    rozrywkowo jako, nazwijmy to: hobbystyczą obronę zdrowego rozsądku

    > Trolować też trzeba umieć ;)

    Ej, stary, nie jest źle. Idę na pióro miesiąca i to w jednym tylko wątku!
    A razem z kryptotrolami typu Arni nakręciliśmy 20% miesięcznego ruchu na
    tej grupie! Słabo?:)