eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są
    chętni?)
    Date: Thu, 16 Dec 2010 22:57:16 +0000 (UTC)
    <ie7eb5$qrv$1@inews.gazeta.pl> <ieadia$seq$1@mx1.internetia.pl>
    <c2670f7c4d091acc15f98455ea8513cf$1@grupy.scigacz.pl>
    <4d08d84b$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
    <0f33b84850a86f77a583f00d84cf275f$1@grupy.scigacz.pl>
    <4d091867$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
    <4277efafccac4f6ded58880bff521642$1@grupy.scigacz.pl>
    <iec7iu$gec$1@inews.gazeta.pl>
    <7e8a36e399bc78b109b6abfaa455997a$1@grupy.scigacz.pl>
    <iechpl$kdd$1@news.onet.pl>
    <708f8305531d66ca9bbfe245203ba56b$1@grupy.scigacz.pl>
    <4d0a3dc2$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>

    Ivamnapisal

    > No to odetnijcie portal od czytnika.

    Ale to jest portal użytkowników. To oni decydują, co tam jest a czego nie
    ma. Skoro korzystają z czytnika, to znaczy że oni chcą, aby tam był. Głos
    naszych czytelników jest dla nas ważniejszy, niż Twoje urojenia. Na prawdę
    tego nie rozumiesz?

    Macie forum, na ktore mozecie wrzucac
    > reklamy, a 99% osob ktore chca napisac na precla poszukuje bramki gdzie
    > indziej niz na scigaczu.

    Ale my chcemy, aby był na ścigaczu. Ja np. nie chcę, abyś Ty był na
    preclach. Wyprowadź się na forum Onetu, np. do działu motoryzacja. Tam
    będziesz miał więcej kolegów, wielu na Twoim poziomie.

    Ze sikacza na precla trafiaja tylko osoby, ktore
    > nie wiedza, ze to grupa, a nie forum.

    Gówno prawda. Ja wiem gdzie trafiam z bramki ścigacza, jak zresztą
    pozostali także.

    > Nigdzie nie widze informacji, ze nie bierzecie odpowiedzialnosci za posty na
    > grupie, ani slowa, co to jest grupa, ani slowa o braku moderowania. Dla mnie
    > ewidentnie staracie sie nie pokazywac (albo wrecz ukryc) uzytkownikom
    > sikacza jaka jest roznica miedzy grupa a forum.

    > Dlaczego?

    A na to pytanie Ci nie odpowiem, bo... się nie chce ;)