  • 181. Data: 2010-12-16 22:35:42
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by�o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s� ch�tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Piotr Rezmernapisal

    > Gdy wpisałem w google "Wysłano z czytnika Ścigacz.pl" na grupie
    > pl.rec.motocykle wynik był bardzo niski - 24 wątki w których wypowiadał
    > się ktoś ze scigacza.

    Ja właśnie cały czas staram się uzmysłowić miejscowej husarii z kartonu,
    że problem jest wyolbrzymiony przez osobiste antypatie. Dlatego trudno mi
    traktować go poważnie...

  • 182. Data: 2010-12-16 22:38:31
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:
    > Arninapisal

    > I tak sporo wytrzymałeś, biorąc pod uwagę żałosny poziom Twojej

    sam jestes żałosny, powinienem skonczyc po Twojej pierwszej odpowiedzi.
    Nie jestes równym partnerem do takiej rozmowy. Lubisz tylko słowotok,
    nie wazne o czym.

    EOT

    PEES: sprawa bedzie miala swoj bieg w gronie adminów.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 183. Data: 2010-12-16 22:46:36
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    PawelK vel Pablonapisal

    > A mnie się wydaje, że znalazłeś sobie fajną wymówkę.
    > "Obrzuciliście mnie błotem, teraz to mam ubaw nie będę dyskutował"

    To nie wymówka. Choć rzeczywiście ubaw jest;)

    > Trzy razy padło pytanie o tag w temacie, trzy razy nie odpowiedziałeś.

    Wyjaśniałem to, nie czytasz ze zrozumieniem. O tagu w temacie pomyślimy,
    gdy wprowadzony zostanie tag "Wysłano z Onet, Opery, Gazety. itd" Jak już
    wykazali Twoi przedmówcy - nie ma żadnych przesłanek mówiących o tym, że
    tych parę postów z czytnika Ścigaczowego jest bardziej uciążliwych od np.
    Grzygola

    > BTW: Delimiter nad "Wysłano z czytnika", mógłby być poprawny chociaż.

    Rozumiem, że WSZYSTKIE inne czytniki zawsze w 100% działają niezawodnie.
    Jak już na prawdę nie ma się do czego przypierdolić, to brniemy w niuanse,
    może tam uda się coś wyskrobać?

    > BTW2: Zapodałem kolegom Twoje wnioski na temat animozji pod Makiem
    > pomiędzy stunterami, preclami i bywalcami tegoż miejsca. komentarzy nie
    > przytoczę przez grzeczność.

    Znów nie czytałeś ze zrozumieniem. Wróć do oryginalnej wypowiedzi. A jeśli
    chcesz mi powiedzieć, że stuntery darzą sympatią ekipę z 2oo, toooo
    zaczynasz iść drogą Arniego ;)

  • 184. Data: 2010-12-16 22:57:16
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > No to odetnijcie portal od czytnika.

    Ale to jest portal użytkowników. To oni decydują, co tam jest a czego nie
    ma. Skoro korzystają z czytnika, to znaczy że oni chcą, aby tam był. Głos
    naszych czytelników jest dla nas ważniejszy, niż Twoje urojenia. Na prawdę
    tego nie rozumiesz?

    Macie forum, na ktore mozecie wrzucac
    > reklamy, a 99% osob ktore chca napisac na precla poszukuje bramki gdzie
    > indziej niz na scigaczu.

    Ale my chcemy, aby był na ścigaczu. Ja np. nie chcę, abyś Ty był na
    preclach. Wyprowadź się na forum Onetu, np. do działu motoryzacja. Tam
    będziesz miał więcej kolegów, wielu na Twoim poziomie.

    Ze sikacza na precla trafiaja tylko osoby, ktore
    > nie wiedza, ze to grupa, a nie forum.

    Gówno prawda. Ja wiem gdzie trafiam z bramki ścigacza, jak zresztą
    pozostali także.

    > Nigdzie nie widze informacji, ze nie bierzecie odpowiedzialnosci za posty na
    > grupie, ani slowa, co to jest grupa, ani slowa o braku moderowania. Dla mnie
    > ewidentnie staracie sie nie pokazywac (albo wrecz ukryc) uzytkownikom
    > sikacza jaka jest roznica miedzy grupa a forum.

    > Dlaczego?

    A na to pytanie Ci nie odpowiem, bo... się nie chce ;)

  • 185. Data: 2010-12-16 23:00:53
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > BPNSP. Serio - nic mnie nie wkurza bardziej niz mowienie do mnie, zebym sie
    > uspokoil, mimo ze jestem spokojny. Stad moje emocjonalne podejscie, zeby
    > otworzyc oczy potencjalnym czytaczom, ktorzy uwarzaja, ze racja lezy po
    > stronie przedstawiciela sikacza.

    Ja na Twoim miejscu bym się na prawdę uspokoił, bo grupa uwaŻających, że
    masz rację zmniejszyła się na prawdę drastycznie.

  • 186. Data: 2010-12-16 23:01:01
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 350 roku bieżącego, Lovtza zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > przesłanek mówiących o tym, że tych parę postów z czytnika
    > Ścigaczowego jest bardziej uciążliwych od np. Grzygola

    Ta dyskusja nie dotyczy ani Onetu, ani Opery ani...

    Pytanie było do Ciebie, z prośbą o tag w temacie, takie małe ustępstwo,
    co Ci przeszkadza, że odfiltruję sobie treść z bramki? I tak to robię,
    koloruję wszystkie posty z bramki na czerwono i zaznaczam jako
    przeczytane, tyle że to długo trwa bo trzeba parsować po treści i w
    dodatku nie każdy ma takie możliwości.

    Myślałeś nad karierą polityka? Oni tak samo odpowiadają, żeby nie
    odpowiedzieć.

    > Rozumiem, że WSZYSTKIE inne czytniki zawsze w 100% działają
    > niezawodnie. Jak już na prawdę nie ma się do czego przypierdolić, to
    > brniemy w niuanse, może tam uda się coś wyskrobać?

    Szybciej byś sforwardował maila do kogoś kto się tym zajmuje z
    dopiskiem "dołóż spację po myślnikach, proszę. Dzięki."
    ale wolisz dyskutować i udowadniać, że ktoś się czepia szczegółów nic
    nie ważnych. Przekora? Czysta złośliwość?

    > Znów nie czytałeś ze zrozumieniem. Wróć do oryginalnej wypowiedzi. A
    > jeśli chcesz mi powiedzieć, że stuntery darzą sympatią ekipę z 2oo,
    > toooo zaczynasz iść drogą Arniego ;)

    Proszę:

    "[...], nawet nie do końca rozumiejąc
    animozje między preclami, a stunterami i jeszcze tymi spod
    McDonalda...). "

    Zadzwoniłem do znajomka który spędził pod makiem pół swego życia w
    lecie (cały wolny czas) i zapytałem o jego i jego kumpli animozje do
    precli i stunterów.

    Pierwsza reakcja była: "Pojebało Cię? Jakie animozje, kto Ci takich
    głupot naopowiadał..."

    Więc łaskawie nie wyjeżdżaj mi tutaj z wnioskiem że moim
    zdaniem stunterzy darzą sympatią ekipę z 2oo, bo nic takiego nie
    pisałem.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 187. Data: 2010-12-16 23:01:48
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-16 23:07, Lovtza pisze:

    > że waszymi 1000 postami miesięcznie nabijamy sobie oglądalność

    kurde, chlopie, moje posty czyta cala Polska.

    A Amila czytaja ludziom do lozka na Kubie i w Guantanamo.

    Co prawda jest to loze tortur w piwnicy, ale jednak.

    KJ
    PS. Podbijam watek :-)

  • 188. Data: 2010-12-16 23:08:29
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > sam jestes żałosny, powinienem skonczyc po Twojej pierwszej odpowiedzi.

    Niestety skapowałeś się za późno.

    > EOT

    Spokojnie, ja ciągle idę na rekord;) Już jestem piórem miesiąca;)

    > PEES: sprawa bedzie miala swoj bieg w gronie adminów.

    Buahaahahahahaha! Pójdziesz poskarżyć się do starszych kolegów!? Stary,
    ten PEES był wart absolutnie każdej głupoty jaką przeczytałem w tym
    temacie:D

  • 189. Data: 2010-12-16 23:28:06
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-16 23:35, Użytkownik Lovtza napisał:

    > Ja właśnie cały czas staram się uzmysłowić miejscowej husarii z kartonu,
    > że problem jest wyolbrzymiony przez osobiste antypatie. Dlatego trudno
    > mi traktować go poważnie...

    To nie problem jest wyolbrzymiony tylko ty starasz się wmówić
    nam że nie istnieje. Wyłącz tę bramkę na ścigaczu i faktycznie
    przestanie istnieć.

    Pozdrawiam

  • 190. Data: 2010-12-16 23:47:44
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    PawelK vel Pablonapisal

> [...]

    > Więc łaskawie nie wyjeżdżaj mi tutaj z wnioskiem że moim
    > zdaniem stunterzy darzą sympatią ekipę z 2oo, bo nic takiego nie

    Słowem powołałeś się na prawdziwy autorytet. Każdy ma swoich
    znajomych.Moja opinia pozostaje niezmienna, bo znam przedstawicieli
    wszystkich "frakcji" i wiem co o sobie mówią nawzajem. Więc jeśli chcesz
    mi powiedzieć, że wszyscy się kochają, każdy z każdym... to mogę się
    jedynie uśmiechnąć z przekąsem.