  • 171. Data: 2010-12-16 20:18:12
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 350 roku bieżącego, ogórek zeznał(a) jak następuje:

    > - dlaczego do postów wysyłanych z waszej bramki nie dodacie
    > [scigacz]? Ci którym przeszkadza czytanie odpowiedzi na posty sprzed
    > 3 lat będą sobie mogli oddzielić ścigacza od reszty i problem
    > przestanie być problemem.

    Pytałem o to wczoraj, ale to _merytoryczne_ pytanie więc kolega udaje
    że go nie widzi.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 172. Data: 2010-12-16 21:53:18
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Grzybolnapisal

    > Chuju. Pierdol się.

    O jaki niedobry Grzybol:) Zobacz, kręcę się tutaj dopiero drugi trzeci
    dzień, a już wiem czemu uważają Cię tutaj za nadwornego błazna;)

    Misiu kolorowy ;)

  • 173. Data: 2010-12-16 22:07:42
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > Pod warunkiem, ze właża Ci w tyłek?

    Bynajmniej;) Nie lubię dupowłazów i w przeciwieństwie do Ciebie nie muszę
    umizgiwać się do innych, aby szukać "zwolenników" twoich racji...

    > sam wartosciujesz co jest argumentem a co nie, udajesz ze nie widzisz
    > tych ktore Ci nie pasują. Poza niskim poziomem scigacza było ich
    > znacznie wiecej, Ty uczepiłes sie tylko tego bo jest trudnomierzalny.

    Czytałeś to co pisałem? Odniosłem się do Twoich wszystkich projekcji. I o
    spamowaniu na precje (że to bzdura), i że kradniemy kontent (że to
    bzdura), że waszymi 1000 postami miesięcznie nabijamy sobie oglądalność
    (to już piramidalna bzdura), oraz że kroimy przy tym na Was jakiś hajs (co
    jest już po prostu absurdem). Temat poziomu użytkowników precli chyba nie
    muszę rozwijać, bo nawet tutejszych nie przekonasz, że precle (a
    przynajmniej część) prezentują cokolwiek więcej niż komentatorzy na
    Onecie. Nie potrafisz powiedzieć jak często ktoś Ci uprzykrza życie
    czytnikiem, jak się to ma do innego rodzaju chamstwa. Zero konkretu. Tylko
    darcie mordy że spamujemy, kradniemy, linkujemy, wrzucamy co nie ma
    związku z rzeczywistością. Ogarnij się trochę, bo czasem lepiej dać mordę
    w kubeł niż brnąć dalej i ośmieszać sie do reszty.

    > na szczescie tylko Ci sie tak wydaje.

    Na szczęście kolego, to znaczna części użytkowników tej grupy sama widzi
    co tutaj odstawiacie i wyciąga własne wnioski. Mam szczerą nadzieję, że
    zdobędziesz się na zwykłe "przepraszam" za bydło które tutaj urządziłeś.

    > usiluje znalezc poczatek problemu z bramką scigacza i jeszcze nie udalo
    > mi sie go namierzyc. Niestety google pokazuje mi nawczesniejszy post z
    > 2006 roku a z jego tresci nie wynika, zeby to był inauguracyjny.

    2006 to prehistoria. Opisz mi problemy z bramką ścigacza w 2010.

    > Czyli przynajmniej od 4 lat jest problem i dopiero teraz ktos zareagował
    > bo został do tego zmuszony.

    Ja nie zostałem do niczego zmuszony. Nie jesteś w stanie zmusić mnie do
    polemiki z Tobą. To ja mogę to łaskawie dla Ciebie zrobić. Doceń to, może
    się czegoś nauczysz. Poza tym, ja na prawdę nie dyskutuję z Tobą na temat
    bramki ścigaczowej. Ja po prostu obnażam głupotę, ślepe zacietrzewienie i
    ciasnotę umysłową. Tyle że na przykładzie tej bramki, równie dobrze
    mógłbym to robić na przykładzie czegoś innego.

    > Własnie odkryłem kolejny zarzut:
    > bramka nie obsługuje canceli postów uzytkownika. To oznacza, ze
    > wyswietla i archiwizuje posty jakie uzytkownik chce wycofac z usenetu i
    > do czego ma niezbywalne prawo.

    O. Potrzeba było rozkręcić dyskusję roku, abyś w końcu napisał coś z
    sensem! Widzisz, nawet Ty dasz radę. Możliwe, że nie ma takiego narzędzia.
    Jutro zapytam informatyków co i jak;)

  • 174. Data: 2010-12-16 22:09:09
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Grzybolnapisal

    > Nie dyskutuj z chujem...

    Ej, ale z Ciebie kolega. Strofujesz go za to, że w końcu powiedział coś
    logicznego? Jak bełkotał bzdury, to był fajny? No tak, najwyraźniej
    brzmiał dla Ciebie bardziej zrozumiale...;)

  • 175. Data: 2010-12-16 22:15:39
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Ekonomicznie nieuzasadnione jest trzymanie czytnika grup na stronie
    > scigacz.pl, wiec odlaczcie. Prosze.

    Stary, obrzygujecie mnie od kilkudziesięciu postów różnymi bredniami,
    inwektywami a teraz "Proszę". Zapomnij. Temat dyskutowania o poprawie
    bramki lub ograniczenia jej uciążliwości spaliliście jakieś 150 postów
    temu. Teraz już po ptokach.

    Teraz to ja się tutaj dobrze bawię ;)

  • 176. Data: 2010-12-16 22:16:10
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Poprawcie se kodowanie (temat rozpierdoliles).

    Zapodam informatykom. Ale ja nie widzę żadnego rozpierdolenia, bo
    korzystam tylko z bramki, no ale zobaczymy.

  • 177. Data: 2010-12-16 22:19:26
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:
    > Arninapisal

    > Bynajmniej;) Nie lubię dupowłazów i w przeciwieństwie do Ciebie nie
    > muszę umizgiwać się do innych, aby szukać "zwolenników" twoich racji...

    Widzisz.. tak sie sklada ze miałem bardzo małe poparcie i mimo to temat
    rozpocząłem. Ale jak zwykle piszesz co chcesz, duzo i bez związku (oraz
    kłamstwa ktorych nie mam juz ochoty prostowac).

    Nie chce mi sie z Tobą gadać

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 178. Data: 2010-12-16 22:24:20
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > albo nie tak regularnie czytasz albo masz amnezje. Walka o odklejenie
    > tego wrzoda trwa juz kilka lat. I dopiero teraz ktos ze scigacza raczył
    > zareagowac. Nie dziwi Cie to?

    A Ty mając taką unikalną szansę wszystko z miejsca spierdoliłeś;)

  • 179. Data: 2010-12-16 22:31:17
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 350 roku bieżącego, Lovtza zeznał(a) jak następuje:

    > Arninapisal

    > A Ty mając taką unikalną szansę wszystko z miejsca spierdoliłeś;)
    >

    > --

    A mnie się wydaje, że znalazłeś sobie fajną wymówkę.
    "Obrzuciliście mnie błotem, teraz to mam ubaw nie będę dyskutował"

    Trzy razy padło pytanie o tag w temacie, trzy razy nie odpowiedziałeś.

    BTW: Delimiter nad "Wysłano z czytnika", mógłby być poprawny chociaż.

    BTW2: Zapodałem kolegom Twoje wnioski na temat animozji pod Makiem
    pomiędzy stunterami, preclami i bywalcami tegoż miejsca. komentarzy nie
    przytoczę przez grzeczność.

  • 180. Data: 2010-12-16 22:33:10
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > Nie chce mi sie z Tobą gadać

    I tak sporo wytrzymałeś, biorąc pod uwagę żałosny poziom Twojej
    "argumentacji";) Niestety trochę sam się zapędziłeś w kozi róg. No ale
    trzeba być optymistą. Może to uchroni Cię przed kolejną szarżą na bujanym
    koniku w kierunku wyimaginowanego wroga...