  • Data: 2010-12-17 10:11:35
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruknapisal

    > Czyli:
    > 1) Nie macie contentu z precli

    Pokaż gdzie go mamy.

    > 2) Ludzie nie wchodzą na wasz serwis żeby czytać content preclowy

    Ludzie wchodzą na nasz serwis z bardzo wielu powodów, bo jest wiele
    narzędzi. Jednym z nich jest korzystanie z czytnika precli. Np. ja z niego
    korzystam.

    > 3) Wasze zarobki są niezależne od tego ilu użytkowników macie

    Nasze zarobki są _pośrednio_ związane z ilością userów. Problem w tym (co
    już tłumaczyłem to paru typom, a czego albo nie zrozumiałeś, albo celowo
    to przemilczałeś) udział userów generowanych googlem w całości naszych
    userów to jest liczony w promilach, nawet nie procentach. Dlatego
    powtarzam ci to co chyba nawet Arni zrozumiał zanim się zamknął w sobie,
    że precle nie mają przełożenia na nasze dochody.

    > Jakoś mam wrażenie, że mijasz się z prawdą. I to nie bez udziału
    > świadomości.

    A ja mam wrażenie, że dokładnie w ten sposób działa nagonka na ścigacza. Z
    udziałem świadomości mijacie się z prawdą twierdząc, że rzekomo wrzód w
    postaci czytnika na Ścigaczu uniemożliwia wam spokojne życie i wałkowanie
    po razy tysięczny tematu co na pierwsze moto i jaki wlać olej do GS500.
    Tylko gdy proszę abyście mi to udowodnili to nagle jakoś każdy nabiera
    wody w usta