  • 701. Data: 2010-12-23 07:57:05
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Arni" woła: Maksik, wychodzimy!!!:

    > Mam jednak taką mała prośbę: Arni to nie etykietka na denaturcie, zleź ze
    > mnie bo mi duszno. Nie odpisuj bo i tak nie przeczytam, po prostu odczep
    > się.

    Dobre, dobre! Najpierw wywołać ruchawkę w spelunie, a jak ochlaptusy na
    serio zaczęli sobie gęby obijać to zarządzić ewakuację ;-)

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżości konina

  • 702. Data: 2010-12-23 07:59:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 23.12.2010 08:38, Lovtza pisze:
    > Skąd ten opór przed wiedzą?

    wiesz co? ja tak pobieżnie latam po tych postach, ale jak Cie czytam,
    tak nie widziałem nigdzie w Twych wypowiedziach, wyjaśnień Twoich
    teorii. przepraszam, nie Twoich, prezentowanych przez Ciebie. tylko "se
    poszukaj". więc skąd u Ciebie to stwierdzenie o oporze przed wiedzą,
    skoro sam nie przyjmujesz, że prawdopodobnie też możesz nie mieć racji?
    coponiektórzy wykazują się jakimś poparciem swoich argumentów fizyką czy
    domyślną logiką i nie ma znaczenia czy mają rację czy nie, ale
    przynajmniej mają argumenty, a Ty nic. tak jest bo tak i wszystko co
    jest innego niż "bo tak" jest złe. tak się nie dyskutuje i sorki stary,
    ale nawet gdybyś miał rację, to nie umiesz jej udowodnić, bo się
    "uprzejmie" zaperzasz. na chuj w takim razie tu jesteś i ciągle
    odpowiadasz, to nie wiem.

    skoro nie pulsacyjnie, to jak?
    skoro nie na prostych rękach, to dlaczego inaczej?
    skoro nie z krokodylami, to z czym?
    skoro żyroskop, to dlaczego?

    i DLACZEGO do wszystkiego?

    - gildor

  • 703. Data: 2010-12-23 08:00:26
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-23 08:45, Arni pisze:

    > dziesieciolecia to wspomnijcie gdzies może kto sie do tego przyczynił.

    Wspomni, wspomni. Ze Ofca i Sikacz. Mozesz byc pewny :P

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 704. Data: 2010-12-23 08:06:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Bo to żadna szkoła, tylko małpie wyuczenie się przeciskania motocyklem
    > między słupkami.

    Zasadnicze pytanie - byles? Bo widzisz, gdybys uczestniczyl w takim
    szkoleniu to bys wiedzial ze nie wyglada to w sposob "macie plac i jezdzijcie".
    Tylko instruktorzy przekazuja sporo teori ktora wlasnie poprzez zastosowanie
    jej pozwala przejechac ten plac bezblednie, dowolnym motocyklem czy to CBR 125,
    BMW K1200LT czy GSX-R 1000. Ale skoro dla ciebie manewrowanie motocyklem po
    placu jest bezsensu to o czym my tutaj rozmawiamy.

    Druga sprawa ktora pokazuje jak malo wiesz o tym szkoleniu to to, iz skladalo
    sie z dwoch czesci - jazda po placu i szybka jazda po torze.

    BTW. Bylem ja, byl Tytus i bylo pare innych osob stad. Wszyscy wyszli
    zadowoleni i z dobrymi opiniami. Ale przeciez ci wszyscy gowno znaja sie na
    jezdzie motocyklem i nawet niezorientowali sie ze policjanci cisna im kit.
    Widocznie prawo do ocen szkol jazdy ma jedynie sam najwyzszy redaktor
    scigacz.pl.

    > Użycie hamulca w zakręcie w zależności od konstrukcji pojazdu może
    > prowadzić do większej, lub większej tendencji do podnoszenia pojazdu. Ale
    > to nie oznacza automatycznie zmiany toru jazdy. Efekt podnoszenia można
    > wykorzystać do zmiany toru jazdy, np. do ominięcia przeszkody. Można też
    > hamować w zakręcie bez zmiany toru jazdy, trzeba tylko wiedzieć jak to
    > robić. A publikacje? Zajrzyj do pierwszego sklepu z książkami
    > motocyklowymi. Jest tego pełno.

    Chlopie ale nie pieprz glupot w stylu "se poszukaj, jest tego pelno". Wdales
    sie w dyskusje, wysunales jakas teze wiec teraz ja przed wszystkimi ladnie
    udowodnij. A nie najpierw piszesz o czyms, ktos pyta w jaki sposob to sie
    dzieje a ty odpowiadasz "sobie poszukaj".

    > To jak długo jeździsz na motocyklu nie ma znaczenia dla techniki jazdy. Ma
    > jedynie wpływ na doświadczenie za kierownicą i zdolność przewidywania tego
    > co stanie się na drodze.

    Napisales to samo co napisal Tytus wyzej.

    > No ale jak ma ci to pokazać? To jakbyś mnie zapytał "To jak mam zostać
    > dentystą?". Ano trzeba skończyć studia medyczne. Nie ma prostych dróg. Do
    > książek polecam zajrzeć, aby wyleczyć się z hamowań pulsacyjnych i
    > prostowania rąk. Aby się nauczyć jeździć, trzeba iść do trenera, szkoły.
    > Chcesz się dowiedzieć coś więcej? Zapraszam na prv ;) Bo tego akurat nie
    > pozwolę zbezcześcić obrzucaniem się kupami....

    Za to inne szkoly juz mozna obrzucac kupami?

    > Masz rację, choć pozwolę sobie na uwagę, że ja zawsze w reakcji personalne
    > wycieczki. Zresztą, z prawdziwym ubolewaniem obserwuję, że siła argumentu
    > jest tutaj niewielka, dlatego też z niektórymi już nie rozmawiam na
    > argumenty....

    Oczywiscie, argumenty dyskretnie wycinasz z cytatow a czego juz sie nie da
    kwitujesz glupim tekstem i usmieszkiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 705. Data: 2010-12-23 08:19:38
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Johnny pisze:
    > Użytkownik "Arni" woła: Maksik, wychodzimy!!!:

    > Dobre, dobre! Najpierw wywołać ruchawkę w spelunie, a jak ochlaptusy na
    > serio zaczęli sobie gęby obijać to zarządzić ewakuację ;-)

    gdybys nie zauwazył, to dyskusja juz dawno odbiegła od tematu (nawet
    offtopicznego) i w obecnej tematyce juz sie nie wypowiadam. Ja
    przynajmniej zmieniłem temat kiedy dyskusja poszla w inna strone.
    A niezaleznie od tego jakie mam poglady nikt sobie gęby moja ksywką
    wycierac nie bedzie. Co zreszta potwierdza moje odczucia co do poziomu
    dyskutanta.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 706. Data: 2010-12-23 08:40:19
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    sila przekonania do wlasnych przekonan (pamietacie
    Wayne'a? No, zywy przyklad tezy, ze nie matura itd...)

    Wayne'a - tego Łejna z Plastikowego Południa co to powstalo od niego
    powiedzenie:
    No fakin Wayne???
    Fakt okazal sie spoko kolesiem

    Tytus z fabryki

  • 707. Data: 2010-12-23 09:16:34
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Lovtza"
    Bo to żadna szkoła, tylko małpie wyuczenie się przeciskania motocyklem
    między słupkami.

    Nie byles nie widziales - niepotrzebnie oceniasz.
    Na mnie tez poczatkowo tez nie zrobilo to wiekszego wrazenia - bo to ich
    robota. Ja rowniez staram sie byc niezly w tym co robie. Ale kiedy koles
    ktory jezdzi na codzien YBR125ccm wsiadl na Waflowego mastodonta czyli takie
    BMW z chlodziarka , zmywarka, TV SAT etc i przejechal przez ten placyk to
    troszke mnie koparka opadla.
    Bo obce moto a on po prostu wsiadl i pojechal - pokazal a Wafel twierdzil ze
    siem nie da :).
    Ja z kierownica na ogranicznikach nie moglem zmiescic sie w tych osemkach.
    Co zreszto gosc mi zapowiedzial patrzac na zolte
    IHMO trening takiego "maupiego" przeciskania jest znacznie uzyteczniejszy w
    codziennej miejskiej eksploatacji moto.
    Bo na tor jezdzi 5% populacji. Technika torowa ma malo wspolnego ze walka
    uliczna.
    Oprocz tego przeciskania kolego - w ramach treningu jest rowniez tzw "najazd
    na babe" ktorego nauka powinna byc obowiazkiem kazdego motocyklisty (tych z
    pulsowaniem i ABS'em tez).

    *** Użycie hamulca w zakręcie w zależności od konstrukcji pojazdu może
    prowadzić do większej, lub większej tendencji do podnoszenia pojazdu.

    O to mamy jakis postep - czyli przy hamowaniu w zlozeniu moto sie podnosi -
    tak?

    ***Ale to nie oznacza automatycznie zmiany toru jazdy.

    Aha to moze ustalmy w jaki sposob zmieniamy tor jazdy motocykla???

    *** Efekt podnoszenia można wykorzystać do zmiany toru jazdy, np. do
    ominięcia przeszkody.

    W tym punkcie sie zgadamy. Choc wymaga to duzzzzo treningu, to przeciez nie
    sa stricte hamowania a sekwencje musniec klamek

    *** Można też hamować w zakręcie bez zmiany toru jazdy, trzeba tylko
    wiedzieć jak to robić.

    Napisz tylko kilka zdan - ale o hamowaniu nie spowalnianiu w zlozeniu - bo
    ja jezdze V-ka i samo zamknecie gazu spowalnia moto znacznie mocniej niz
    n.p. ham. pomocniczy w Fazerze.
    Ale mnie interesuje jak mozna zahamowac w zlozeniu tak zeby moto sie nie
    podnioslo.
    I sie nie unos tylko napisz o tym...

    *** To jak długo jeździsz na motocyklu nie ma znaczenia dla techniki jazdy.
    Ma jedynie wpływ na doświadczenie za kierownicą i zdolność przewidywania
    tego co stanie się na drodze.

    Rajt - ale nie generalizowalbym bo jak juz pisalem nie spoczalem na laurach
    i nadal sie ucze...

    ***Chcesz się dowiedzieć coś więcej? Zapraszam na prv ;) Bo tego akurat nie
    pozwolę zbezcześcić obrzucaniem się kupami....

    Jesli napiszesz cos rozsadnego i poprzesz to n.p. linkiem czy odnosnikiem do
    konkretnej lektury to gwarantuje Ci ze nikt tu kupom nie rzuci.
    Jest tu kilku kibordloriorow ale tylko dlatego ze latac nie mozna :) a i oni
    zmieniaja zdanie.

[...]

    Jesli nie chcesz dyskutowac z glupcem to nie dyskutuj - bo sprowadzi Cie do
    swojego poziomu i pokona doswiadczeniem. Ja po prostu nie reaguje na
    osobiste wycieczki. Amen.
    Przerzucanie epitetami do nieczego nie prowadzi.
    A mile dyskusje jak najbardziej - zwlaszcza jak sa na inny temat niz
    motocykle.
    N.p. o kolorach szaliczkow :)

    Tytus z fabryki

  • 708. Data: 2010-12-23 09:28:25
    Temat: Re: scigacz.pl
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "duddits"
    Chyba, że to ja źle zrozumiałem i AZ radzi sobie całkowicie sam posiłkując
    się li tylko duct tapem i młotkiem :)

    To nie wiesz ze do KHI potrzeba waskiego zestawu narzedzi???
    Tylko zamiast Tapa potrzebna jest metrowa brecha...

    ***Wtedy szacun.

    Taki lajf usera KHI - codzien trzeba cos zrobic, albo choc sie wypierdolic
    :)

    Tytus z fabryki

  • 709. Data: 2010-12-23 09:43:04
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-12-23 08:45, AZ pisze:
    > Czyli poraz kolejny napisales cos w stylu "ja sie w sumie nie znam, ale
    > sobie poszukajcie".

    No ale czyż nie na tym to właśnie polega? Na ciągłym procesie uczenia
    się i poszukiwania? Ja się akurat z tym zgadzam.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 710. Data: 2010-12-23 09:47:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-23 10:43, duddits pisze:

    > No ale czyż nie na tym to właśnie polega? Na ciągłym procesie uczenia
    > się i poszukiwania? Ja się akurat z tym zgadzam.

    Racja jest mojsza bo jest najmojsza, a kto nie wierzy ten kiep, reszta
    niech se sprawdzi w literaturze.
    Z tym sie zgadzasz ? :)

    pozdr
    newrom