  • 671. Data: 2010-12-22 20:24:49
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Tytus z fabrykinapisal

    > Ale powiesz im to sam OK??. Potem pokazesz jak siem lata na placu manewrowym
    > No i masz powazne szanse zmienic skostnialy system szkolenia - zarowno w
    > Polsce jak i w Europie.

    Jazda po placu manewrowym między słupkami i jazda na drodze z większymi
    prędkościami dwa różne tematy. Nie chcę zmieniać systemu szkolenia.
    Twierdzę jedynie że prostowanie i usztywnianie rąk przy hamowaniu to
    głupota.

    > Co do tego ze bywaja dupy wolowe wsrod moto policjantow, nie kazdy jest
    > doskonaly - co mozna latwo zauwazyc n.p. czytajac tego foruma - zwlaszcza
    > posty wyslane z topicowej bramki

    Bywają, bywają. Ale tak wysokie straty w ludziach i sprzęcie powinny
    niektórych decydentów skłonić do refleksji.

    > Staje sie powoli Twoim fanem - a rzadko mi sie to zdarza. Mysle ze zaloze
    > Twoj fanklub. Prosze tylko o wiecej rewolucyjnych tez zebym mial co niesc na
    > sztandarach.

    Niepotrzebnie. Ja nie mam żadnych swoich tez. Te tezy znajdziesz w
    szkołach jazdy i książkach dotyczących techniki jazdy.

    > Na torze owszem ale mowimy o ulicy i chcemy jechac scisle wyznaczonym torem
    > po swoim pasie. A nie przerzucac moto w szykanie

    Jakiej szykanie? Stary, takie proste techniki stosuje się na co dzień
    jadąc do pracy. tylko trzeba je znać.

  • 672. Data: 2010-12-22 20:35:29
    Temat: Re: scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Do czego to doszlo, zeby sie lansowac tym ile sie zrobilo w sezonie,
    > no ale jak wyniki w pucharze marne to zostalo jedynie to... Skoncz juz
    > ten zalosny teatrzyk, to jest raptem 3,5k na miesiac. Na Ulezu
    > spokojnie wykreca sie 300km w jeden normalny dzien.

    Sam wywołałeś ten temat imputując mi bojaźliwość przed jazdą po ulicy.
    Teraz niezgrabnie próbujesz się z tego wycofać. Używaj czasem głowy...

  • 673. Data: 2010-12-22 20:43:36
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Serio, kompletna 100% powaga. Uwazasz, ze najwazniejsze jest to ugiecie
    > opony wynoszace max 1% calej wysokosci opony? Wiele bzdur napisales (jak np.
    > to ze motocykl to zyroskop), ale tym bijesz na glowe kompletnie wszystko.

    Masakra. Ty jesteś na tym samym levelu co KJ Siła Krokodyli. Orka w
    szczerym ugorze. Powierzchnia opony przy hamowaniu (w stosunku do jazdy po
    prostej ze stałą prędkością) w zależności od ciśnienia i konstrukcji opony
    potrafi zwiększyć się nawet dwukrotnie, a nie o 1%. Zachowanie opony, jej
    odkształcenie się mające na celu jak najlepsze przyleganie do podłoża to
    główne zagadnienie rozpatrywane w czasie konstruowania opony. Inżynierowie
    starają się znaleźć optymalny kompromis pomiędzy elastycznością (dającą
    duże powierzchnie przylegania w czasie hamowani i jazdy w zakręcie) a
    sztywnością (dającą precyzję sterowania i stabilność. A motocykl jest
    urządzeniem które samo się pionuje, dzięki wykorzystaniu odpowiedniej
    geometrii podwozia i kół w charakterze żyroskopów. Puść kierownicę w
    czasie jazdy jeśli nie wierzysz.

    Ta sama uwaga co do Siły Krokodyli. Możemy gadać o przygodach AZeta, tym
    kto w układzie Arni - Grzybol jest tatą, a kto mamą, ale nie będę z tobą
    rozmawiał o motocyklach;)

  • 674. Data: 2010-12-22 20:44:34
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĂ&#65533;&#65533;&#65533; &#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;&#65 533;&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    gildornapisal

    > jak siÄ&#65533; ma takÄ&#65533; pare...

    Nikt nie ma takiej pary...

  • 675. Data: 2010-12-22 20:47:43
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-22 19:14, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:0630ae83c5919b14dd0c18e8cbd6d185$1@grup
    y.scigacz.pl...

    Ja to juz tego bezposrednio nie czytam, za to czytam AZ i se lune z
    otwartej na final (mozna nie czytac, nawet radzilbym nie czytac).

    Chcesz sie poobrazac troche?
    Dawaj, ja tam nie mam problemu, tylko do kurwy, nedzy wez sie troche
    stylistycznie postaraj, co?

    Redaktorem jestes, czaisz?
    Publika scigacza oczekuje inwencji i zgaszenia precla, stylu Wujka Staszka!
    Gosc (czyli ja) ma pasc i sie nie podniesc, kumasz ?

    A nie stuletniego banalu.

    Ja rozumiem ze brak potencjalu, ale dam ci kolo ratunkowe:
    historia precla uczy ze potencjal polskojezyczny nie jest nawet tak
    konieczny jak sila przekonania do wlasnych przekonan (pamietacie
    Wayne'a? No, zywy przyklad tezy, ze nie matura itd...)

    Ino, ze Wayne mial jaja zeby sie postawic a twoje trzymasz w lodowce i
    wyjmujesz 2 razy w roku (rozpoczecie i zakonczenie sezonu).

    Trza bylo zabrac raz do Nowodworu, bys teraz rzadzil.

    Prawo jest proste:
    szybszy=lepszy.
    Amen, kurwa, drugie Amen.

    Bylem w Poznaniu i w Nowodworze, Poznan jest fajny ale wlasnie w
    porownaniu z N to jest miejsce dla miekkich kaczuszek.

    I o ile moge zrozumiec zawodnikow nazwijmy to duzych klas co wypieli sie
    na Modlin w tym roku (jeden z nich tyra pietro pode mna i wiem ile kasy
    trza naskladac i ile chca sponsorzy "wizerunku" itd...)
    to w klasie Rookie? Nie pierdolmy, to nie scigacz.pl
    W Rookie sie wlasne pokazuje jaja zeby miec wyniki dla sponsorow na
    przyszly rok/budzet itd...

    Nikomu z jezdzacych po N zawodnikow nikt kosztow za zgruzowanie nie
    zwroci? Ano, ale ceny na czesci dla zawodnikow sa takie, za ja pierdole
    chialbym takie (szczegolnie jak kupowalem rame do gixa)
    Tylko uwazaj, amatorom tez nikt nie zwroci i drozej ich to w razie co
    kosztuje.

    KJ
    PS. Swiateczne pozdro dla Wayne'a i tych co pamietaja :-)

  • 676. Data: 2010-12-22 20:52:21
    Temat: Re: scigacz.pl (byÂło: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÂą chĂŞtni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Zalezy od kamery, akurat w tym wypadku ktory ty pokazales, tak samo
    > jak tym http://www.youtube.com/watch?v=Ap__BSRWn6Q . Zauwaz tylko w
    > innych momentach, ze lampa swieci normalnie w innych momentach filmu a
    > miga tylko w tym wypadku.

    Ja na twoim miejscu bym się już nie odzywał, po prostu spaliłbym się ze
    wstydu... (to znaczy to bym zrobił już dużo wcześniej w okolicy tych
    sztywnych rąk). Stary, na ciebie można pluć, a ty będziesz twierdził że
    pada deszcz.

  • 677. Data: 2010-12-22 20:53:24
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Nie oni a VR, VR = Valentino Rossi, myslalem ze juz na tyle domyslny
    > to jestes.

    no właśnie to nie ważne że jest tam VR. Jest ich trzech i wszyscy robią to
    dobrze ;)

  • 678. Data: 2010-12-22 20:54:42
    Temat: Re: scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Jesli ABS nie pulsuje to co Twoim zdaniem robi. Jednym slowem poprosze, moze
    > byc zagramaniczne.

    Nie;) Dla ciebie nie ma już nadziei...:) Sam se poszukaj

  • 679. Data: 2010-12-22 20:59:06
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Mistrzu moj! Jezyk tez trzeba dla Ciebie dostosowac? Nie wiesz co znaczy
    > "postojowy"? Taki, ktorego uzywa sie podczas postoju, czyli gdy pojazd sie
    > nie porusza.

    Przecież wiem, że to nie hamulec do hamowania, własnie próbowałem to
    niektórym wcześniej wyjaśnić. No a twoi fumfle twierdzą tutaj że ten
    postojowy, zero-jedynkowy hebel jest łatwiejszy do opanowania, niż
    przedni;) Tylko to twierdzę.

    > Z kazdym postem robisz sie glupszy. Moze zacznij czytac, zamiast tylko
    > wyzywac i bez zastanowienia klikac "wyslij".

    I znów bzdura. Ja z kolejnymi postami mówię coraz dosadniej. Bo normalne
    tłumaczenie do was nie dociera. Nie wyzywam twojej ekipy, tylko nazywam
    rzeczy po imieniu, a to zasadnicza różnica.

  • 680. Data: 2010-12-22 21:03:07
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-12-22 19:02, Lovtza pisze:
    > Ja tam bym nie oddał motocykla do ASO, bo szkoda by mi było motocykla.
    > Ale nawet w serwisie prywatnym można dostać pieczątkę wykonanego przeglądu.

    No co mam Ci powiedzieć - ja oddaję i nie szkoda mi :) Znam serwis, znam
    ludzi którzy w nim pracują. Ceny też nie są takie złe. Oczywiście.
    Mógłbym sam się wszystkim zajmować, zbudować sobie warsztat w garażu,
    itd. Jednak nie chce mi się tego robić :) Myślę, że nie dyskwalifikuje
    mnie to jako motocyklisty :)

    A pieczątka? Pewnie będzie ważna dla kupującego :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl