  • 661. Data: 2010-12-22 18:41:42
    Temat: Re: scigacz.pl (byÂło: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÂą chĂŞtni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > moment od ok. ~0:53, VR chyba nie wie o tej super teori hamowania z
    > luznymi rekoma...

    Ooo, coś zacząłeś szukać;) Czyli nie przyznasz, się przed wszystkimi, ale
    przed samym sobą faktów nie ukryjesz.

    Wracając do filmu. Oni tam mają sztywne łapy? Gratuluję
    spostrzegawczości....

  • 662. Data: 2010-12-22 18:42:47
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Piedolisz jak potluczony i wymyslasz sobie swoje wlasne nazwy na
    > przedmioty/mechanizmy itd., ktore juz dawno istnieja i maja swoja nazwe.

    Wodzu sfrustrowany. Przecież dyskusja dotyczy tego na jakiej zasadzie
    działa ABS, a nie jak nazywają się jego poszczególne jego komponenty. Na
    prawdę tego nie rozumiesz?

  • 663. Data: 2010-12-22 18:50:15
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Ivamnapisal

    > Wodzu sfrustrowany. Przecież dyskusja dotyczy tego na jakiej zasadzie
    > działa ABS, a nie jak nazywają się jego poszczególne jego komponenty. Na
    > prawdę tego nie rozumiesz?

    Naprawde nie rozumiesz, ze jak mowisz ze jestes pedalem to kazdy przyjmie do
    wiadomosci, ze jestes pedalem, a nie ze masz w domu rower?

    Gadajac o reduktorze w motocykly gadasz o czyms co w ogole nie ma zwiazku z
    ABS'em.

    Jak zaczniesz uzywac powszechnie przyjetych nazw roznych mechanizmow i
    urzadzen, to moze ktos Cie zrozumie o co Ci chodzi i przyna Ci racje, bo
    moze nie gadasz kompletnych bzdur, tylko robisz to co przedszkolaki - nie
    wiesz jak cos sie nazywa, to sam sobie nazwe nadajesz.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 664. Data: 2010-12-22 19:27:40
    Temat: Re: scigacz.pl (byĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;tni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 18:55, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Twoja wiedza o WMMP i sk adowych wyniku jest taka sama jak ta dotycz ca
    > motocykli. Czyli a osna. Czy my rozmawiamy tutaj o wy cigach, czy o
    > zabobonach? Jak sko czy y si mo liwo ci wymigiwania, to przerzucasz si
    > na tematy zast pcze z kilometra pachn ce leczeniem kompleks w...

    Oczywiście. Wszystko winne tylko nie sam ty... dobre :-) Prosta rzecz
    - skoro uwazasz, ze tak znasz sie na technice i aspektach prowadzenia
    motocykla i technika ktora stosujesz jest ta najlepsza to powinno to
    miec swoje odzwierciedlenie w wynikach wyscigow a niestety nie ma. Nie
    ma chyba lepszej weryfikacji umiejetnosci niz wyscigi gdzie czynnik
    uliczny jest wyelminowany i liczy sie przedewszystkim technika.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 665. Data: 2010-12-22 19:36:02
    Temat: Re: scigacz.pl
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 19:02, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > A ja bym chcia zobaczy te 35ty km na ulicy + 2 ty na U ringu. Bo
    > akurat wiem dobrze ile trzeba je dzi , aby nabi taki przebieg i mam
    > podstawy s dzi , e sztywnor ki wstawia tutaj prymitywny kit.

    Do czego to doszlo, zeby sie lansowac tym ile sie zrobilo w sezonie,
    no ale jak wyniki w pucharze marne to zostalo jedynie to... Skoncz juz
    ten zalosny teatrzyk, to jest raptem 3,5k na miesiac. Na Ulezu
    spokojnie wykreca sie 300km w jeden normalny dzien.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 666. Data: 2010-12-22 19:39:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 19:38, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > http://filmy.scigacz.pl/Test_S1000RR
    >
    > A teraz ci podpowiem. Miganie to efekt dzia ania lampy LED z ty u...

    Zalezy od kamery, akurat w tym wypadku ktory ty pokazales, tak samo
    jak tym http://www.youtube.com/watch?v=Ap__BSRWn6Q . Zauwaz tylko w
    innych momentach, ze lampa swieci normalnie w innych momentach filmu a
    miga tylko w tym wypadku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 667. Data: 2010-12-22 19:42:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 19:41, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Ooo, co zacz e szuka ;) Czyli nie przyznasz, si przed wszystkimi, ale
    > przed samym sob fakt w nie ukryjesz.
    >
    > Wracaj c do filmu. Oni tam maj sztywne apy? Gratuluj
    > spostrzegawczo ci....

    Nie oni a VR, VR = Valentino Rossi, myslalem ze juz na tyle domyslny
    to jestes.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 668. Data: 2010-12-22 19:43:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 19:02, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Ja tam bym nie odda motocykla do ASO, bo szkoda by mi by o motocykla. Ale
    > nawet w serwisie prywatnym mo na dosta piecz tk wykonanego przegl du.

    Jutro wyrabiam pieczatke i sam sobie bede przybijal.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 669. Data: 2010-12-22 20:05:33
    Temat: Re: scigacz.pl (byĂ&#65533;&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;&#65533;tni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 19:37, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > to Ty Szwarceneger jesteś, jak umiesz zapanować/zapobiec rencamy
    > nad/przed shimmy i utrzymac motor z odjeżdżającym zablokowanym kołem.
    > GRATZ!

    Nie jechal za mna nikt kogo znam takze nie przywolam na swiadka.
    Kreche jeszcze podziwialem przez kolejne 3 Nowodwory :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 670. Data: 2010-12-22 20:20:34
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lovtza"
    >przymioty? Jaka jedwabistość? Jakie samouwielbienie? Przecież ja tu
    >wszędzie podkreślam, że się nie znam, tylko odsyłam do uznanych
    >autorytetów (nie, nie do Arniego).

    Poczekaj. Czyli ty nic nie rozumiesz, a tylko powtarzasz bezmyślnie?
    To trzeba było tak od razu.

    >Na prawdę masz jakieś problemy

    Może jednak skonsultujesz się ze swoimi autorytetami i nauczysz się
    pisać "naprawdę", bo to po fafnastym razie zaczyna już drażnić.

    --
    | K...@e...eu.org |