  • 221. Data: 2010-12-17 11:25:13
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by�o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s� ch�tni?)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-17 10:03, Użytkownik Lovtza napisał:

    > Jezus Maria:) No i jak ja mam Cię traktować poważnie?:) A może po prostu
    > nie przekopałeś wątku?

    > Po ponad dwustu postach które tutaj wymieniliśmy ciągle nie rozumiesz
    > paru prostych rzeczy, które dzięki swoim nieprzebranym pokładom
    > anielskiej cierpliwości wyjaśniałem kilkukrotnie. Uznałem, że teraz w
    > sumie nie mam nic do stracenia, więc postanowiłem spróbować dopasować
    > formę do panujących tutaj (przynajmniej wśród niektórych) standardów ;)

    Z tego co widzę ty nie rozumiesz więcej niż parę a maskujesz
    to zwyczajnym chamstwem i buractwem.

    Pozdrawiam

  • 222. Data: 2010-12-17 11:28:00
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe namotocyklu w Hiszpani - s&#195;&#8222;&#65533; ch&#195;&#8222;&#65533;tni?)
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "z...@p...onet.pl"
    >Chcesz przez to powiedzieć że taka licencja jest?

    Nie. Chcę przez to powiedzieć, że nie ma czegoś takiego, jak "program
    usenet".

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 223. Data: 2010-12-17 11:31:33
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lovtza"
    >To jest kontent? Nie rozśmieszaj mnie. To jest czytnik grupy dyskusyjnej ;)

    Nie. To jest wasz serwis z jakąś funkcjonalnością. W tym wypadku
    dostarczający content z grupy dyskusyjnej.

    >Istnieją. Z całą pewnością ;)

    Dziękuję

    >Żenująco nieudolna manipulacja.

    Znaczy, usiłujesz coś manipulować? Bo gdzieś się zgubiłem.

    >Tylko nie potraficie tego wykazać, dowieść.

    Patrz wyżej. Napisałeś, że nie macie żadnego contentu z precli, nie ma
    ludzi, którzy wchodzą na ścigacz czytać precla (swoją drogą, ciekawe
    jak, skoro nie macie przecież contentu z precla), oraz że wasze zarobki
    są niezależne od liczby użytkowników. Jak chwilę później przyznałeś
    wszystkie trzy twierdzenia są fałszywe. Czyli kłamiesz.

    >No i właśnie tutaj jest pies pogrzebany.

    Nie. To jest zupełnie inna kwestia, o której w tym momencie w ogóle nie
    dyskutuję.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 224. Data: 2010-12-17 11:34:33
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    z...@p...onet.plnapisal

    > Rozumiem że mogę Ci się wprowadzić do domu albo zacząć
    > publikować na Ścigaczu i dopóki będę dokładał starań
    > aby nie być uciążliwym wszystko będzie ok i Twoje
    > prośby abym się wyniósł mogę spokojnie zlewać.

    Porównanie z dupy, jak cała argumentacja pozostałych preclowych
    mudżahedinów. Bo dom jest do użytku prywatnego, a precle do użytku
    publicznego. A wy uzurpujecie sobie prawo do decydowania kogo lubicie i
    kto się może z wami bawić, a kogo nie lubicie i ma wypierdalać. I ja tylko
    temu się sprzeciwiam.

    > Software ma przeważnie licencję, która precyzyjnie określa co
    > z nim można robić i czy może być używany do celów komercyjnych.
    > Chciałbym się mylić, ale wygląda na to że takiej licencji
    > na usenet nie ma i Ścigacz to wykorzystuje, moim zdaniem w niezbyt
    > ładny sposób. Prawa niby nie łamiecie ale smrodek się ciągnie.

    Hehehe:) Dobre, moim zdaniem w niezbyt ładny sposób pokazałeś że nie masz
    pojęcia o czym piszesz, choć rzeczywiście prawa nie łamiemy i to jedyne co
    ma sens w całej twojej wypowiedzi;)

  • 225. Data: 2010-12-17 11:35:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Dec 2010 11:34:33 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > Hehehe:) Dobre, moim zdaniem w niezbyt ładny sposób pokazałeś że nie
    > masz pojęcia o czym piszesz, choć rzeczywiście prawa nie łamiemy i to
    > jedyne co ma sens w całej twojej wypowiedzi;)

    a masz gdzieś prawo, że się nie sra na dywan? A dokładnie to robisz w
    cudzym domu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 226. Data: 2010-12-17 11:38:09
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Jacotnapisal

    > Po mojemu chamskie wejscia z sikacza trza zglaszac tamze, jesli
    > przyjac za prawde prawdopodobna, ze takich zgloszen nie bylo.

    No nie! Coś zaczyna docierać!? Tak niewiarygodne, że aż nieprawdopodobne;)

    > Nie bedzie efektu to przynajmniej bedzie material pod to, zeby sprawe
    > zamknac inaczej.

    Pogadaj z Arnim, on już montuje "Drużynę A" do ostatecznego rozwiązania
    kwestii ścigaczowej ;)

  • 227. Data: 2010-12-17 11:49:49
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Mariusz Kruknapisal

    > Nie. To jest wasz serwis z jakąś funkcjonalnością. W tym wypadku
    > dostarczający content z grupy dyskusyjnej.

    No to taki sam kontent dostarczają inni dostawcy usenetu. Stawianie
    ścigacza w charakterze złodzieja elytarnego contentu jest po prostu
    niedorzeczne.

    > Znaczy, usiłujesz coś manipulować? Bo gdzieś się zgubiłem.

    No właśnie taka jest z wami rozmowa. Gubicie się we własnym bełkocie.

> [...]
    > są niezależne od liczby użytkowników. Jak chwilę później przyznałeś
    > wszystkie trzy twierdzenia są fałszywe. Czyli kłamiesz.

    Czytnik nie jest kontentem. Wiesz wogóle jak działa usenet? Ludzie wchodzą
    ze ścigacza na precle przez czytnik, o to wogole idzie cała dyskusja. I
    właśnie ja bronię ich prawa do korzystania z Usnetu za pośrednictwem
    czytnika. Stary, zacznij łykać żelazo. Napisałem że precle nie mają
    wpływu na nasze wpływy reklamowe uzasadniając to na tyle precyzyjnie, ze
    nikt nie dał rady skumać.

    Podsumowując twoim tokiem rozumowania co napisałeś wyżej: skoro opowiadasz
    głupoty i przekręcasz co napiałem, to jesteś idiotą?

    > Nie. To jest zupełnie inna kwestia, o której w tym momencie w ogóle nie
    > dyskutuję.

    Ty nie dyskutujesz, tylko się rzucasz ;)

  • 228. Data: 2010-12-17 11:51:54
    Od: z...@p...onet.pl

    > Nie. Chc&#234; przez to powiedzie&#230;, &#191;e nie ma czego&#182; takiego, jak
    "program
    > usenet".

    Nie zrozumiałeś mnie, nie napisałem że usenet/grupa to program.
    Napisałem, że podobnie jak software/zdjęcie/wpis na blogu
    jest utworem i powinien mieć licencję, która mówi co z
    zawartością można zrobić, a czego nie.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 229. Data: 2010-12-17 11:52:14
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    RadoslawFnapisal

    > Z tego co widzę ty nie rozumiesz więcej niż parę a maskujesz
    > to zwyczajnym chamstwem i buractwem.

    Wpadłeś między wrony, musisz krakać jak i one... ;)

  • 230. Data: 2010-12-17 11:59:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-17 12:52, Użytkownik Lovtza napisał:

    > Wpadłeś między wrony, musisz krakać jak i one... ;)

    Tylko dla chama i buraka, są tacy którzy potrafią być
    dalej ludźmi, tobie to nie wyszło.