    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Date: Fri, 17 Dec 2010 12:31:33 +0100
    <9143706464782e1aaab7b778e6adef51$1@grupy.scigacz.pl>
    <ied3kc$i7b$1@inews.gazeta.pl>
    <5ae25d4bc136b2175ce82640349a7c90$1@grupy.scigacz.pl>
    <ied995$86o$1@inews.gazeta.pl>
    <c2d83ed041db0b5b9be5cb4ea56642a1$1@grupy.scigacz.pl>
    <iedilf$b87$1@inews.gazeta.pl>
    <3ad6a89f1cfc91049f1ab764dab2281c$1@grupy.scigacz.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <1d4ffaf99205e1ebf9bc07f7cc054deb$1@grupy.scigacz.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <aa8035d8d1d7ba07b801324aebe8a3eb$1@grupy.scigacz.pl>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lovtza"
    >To jest kontent? Nie rozśmieszaj mnie. To jest czytnik grupy dyskusyjnej ;)

    Nie. To jest wasz serwis z jakąś funkcjonalnością. W tym wypadku
    dostarczający content z grupy dyskusyjnej.

    >Istnieją. Z całą pewnością ;)

    Dziękuję

    >Żenująco nieudolna manipulacja.

    Znaczy, usiłujesz coś manipulować? Bo gdzieś się zgubiłem.

    >Tylko nie potraficie tego wykazać, dowieść.

    Patrz wyżej. Napisałeś, że nie macie żadnego contentu z precli, nie ma
    ludzi, którzy wchodzą na ścigacz czytać precla (swoją drogą, ciekawe
    jak, skoro nie macie przecież contentu z precla), oraz że wasze zarobki
    są niezależne od liczby użytkowników. Jak chwilę później przyznałeś
    wszystkie trzy twierdzenia są fałszywe. Czyli kłamiesz.

    >No i właśnie tutaj jest pies pogrzebany.

    Nie. To jest zupełnie inna kwestia, o której w tym momencie w ogóle nie
    dyskutuję.

    --
    | K...@e...eu.org |