  • 231. Data: 2010-12-17 12:00:57
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    Arni! Przyjacielu, wróciłeś!:) A już się bałem że wyrwałeś oczka wszystkim
    swoim misiom;) Uff, co za ulga!

> [...]
    > obcych obywateli panstwa o nazwie Scigacz, ktore powstało niedaleko.
    > Obywatele ci nie potrafili sie zachowac, nie znali kultury panstwa do
    > ktorego przybyli. Wielu z nich nie ma nawet swiadomosci ze sa na terenie
    > innego panstwa.
    > Wchodzą sobie do klubu rozrywkowego w Scigaczu, wychodzą innymi drzwiami
    > i sie dziwia, ze napotykaja wrogo nastawionych obywateli. Nie rozumieją,
    > ze po prostu robią trzode i że sa na terenie innego panstwa. Przez wiele
    > lat wladze panstwa Scigacz udaja ze nie ma problemu, nie odpowiadają na

    Fajna bajka, szkoda tylko że nie występuje w niej królewna. Przecież już
    od ponad 200 postów to wszystko omówiliśmy po 4 razy na każą możliwą
    stronę...:)

    > Pewnego dnia waleczny i wygadany rycerz zwany Łowcą zawitał do krainy
    > precla. Czuł sie jak u siebie a na zgłaszane pretensje zrobił zdziwioną
    > minę, zrobił wykład na temat poziomu kultury mieszkanców Precla, wyśmiał
    > posłów (dobrze że nie skrócił o głowe) i powiedział że nie zrobi z tym
    > porzadku bo nie.

    Wyśmieliście się sami;) Ja tylko to uwypukliłem;) I dokładnie wyjaśniłem
    (też nie raz i nie dwa) dlaczego nie zamierzam ulegać tym pretensjom;)

    Nie widzi problemu, chce szczescia obywateli swojego
    > Panstwa.

    To chyba dobrze, prawda?

    Sława i bogactwo obywateli Precla pracuje na jego korzyśc gdyż
    > przyciaga turystów ktorzy jadą do Scigacza mysląc, ze to jego bogactwo.

    Hehahaha, stary przesadziłeś z kroplami na uspokojenie. Będziesz miał po
    tym zieloną kupę:D Sława i bogactwo! Szczególnie kapitał ludzki jest tutaj
    porażający:D

    > A obywatele precla nie chcą, aby ktos podszywał sie pod nich, chcą
    > własnego panstwa i chcą decydowac, kto moze do nich przyjezdzac a kto nie.

    Uwolnij też orkę!

    > Scigacz zawsze bedzie gosciem na Preclu. Póki co jest pasozytem i
    > gosciem nieporządanym.

    > Dotarło?

    Ale się cieszę że wróciłeś! Spokojnie, z czasem dojdziesz jakoś do siebie
    a na wiosnę odpalisz swojego Jaszczembia ku chale preclowej ojczyzny:D

  • 232. Data: 2010-12-17 12:04:54
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

    > Podobnie jest z bramką Gazety i bodajże Onetu też.

    Ej, lepiej nie mówić takich rzeczy głośno, bo jeszcze wyjdzie że jesteś po
    mojej stronie ;D

    A wiesz, tutaj to jest seriously uncool... ;)

  • 233. Data: 2010-12-17 12:06:31
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe namotocyklu w Hiszpani - s&#195;&#8222;&#65533; ch&#195;&#8222;&#65533;tni?)
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 12:28, Mariusz Kruk pisze:

    > Nie. Chcę przez to powiedzieć, że nie ma czegoś takiego, jak "program
    > usenet".

    Drzewiej wlascicielem calej galezi pl.* byla jedna osoba. Bodajze Tomasz
    Surmacz (ale nie pamietam juz, dawno nie dotykalem nntpd).
    Jesli nic sie nie zmienilo to wstawiajac bramke wypadaloby Go zapytac o
    zgode, a takiej zgody sikacz nie uzyskal co przyznal Wszechwszech
    przedstawiciel tej strony.

    pozdr
    newrom
    PS. no i Arni nie napisal ze usenet to program, tylko ze moze miec licencje.
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 234. Data: 2010-12-17 12:07:03
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    mastinapisal

    > a masz gdzieĹ&#65533; prawo, Ĺźe siÄ&#65533; nie sra na dywan? A
    dokĹ&#65533;adnie to robisz w
    > cudzym domu.

    Teraz kolego to ja prowadzę świętą wojnę przeciw ludzkiej głupocie.
    Podobno obok wszechświata to jedna z dwóch rzeczy, która jest niezmierzona
    (choć do do tej drugiej nie ma pewności). Nie liczę zatem na szybkie jej
    zakończenie, ale nie zamierzam się też poddawać :)

  • 235. Data: 2010-12-17 12:10:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-17, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

> [...]
    > (choć do do tej drugiej nie ma pewności). Nie liczę zatem na szybkie jej
    > zakończenie, ale nie zamierzam się też poddawać :)

    Nie znam Cie osobiscie, ale z tego co Cie czytalem i widzialem sadzilem
    ze jestes powaznym czlowiekiem. Ale mylilem sie bo teraz zachowujesz sie
    jak gowniarz na jakims pryszczerskim forum...

    Ale jest szansa, ze gdy zaczna sie dyzury pod MC-kiem bedziesz mial mniej
    czasu na plodzenie bzdur.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 236. Data: 2010-12-17 12:10:39
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÄą&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ?&#65533; chĂ?&#65533;tni?)
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ" Musi, ze ten z 1:10 to Tytusa kolega, tylko ten potrafi sie
    przyznac ze Kawasaki sa najszybsze...

    Dobrze kolega trafil - jakos tak w tych czasach wlasnie posiadalem
    GPZ1100UT. Co to za sprzet byl...
    Bez zawiechy, bez hamulcow, ale mial cyfrowy wyswietlacz na zbiorniku i
    wtrysk benzyny...

    Tytus z fabryki

  • 237. Data: 2010-12-17 12:11:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-17 13:04:54 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Ej, lepiej nie mówić takich rzeczy głośno, bo jeszcze wyjdzie że jesteś
    > po mojej stronie ;D
    > A wiesz, tutaj to jest seriously uncool... ;)

    Musze Cię zmartwić ;-) bo nie jestem w tej dyskusji po Twojej stronie,
    ale stwierdzam uczciwie fakt, że nie jest to tylko i wyłącznie słabość
    waszej bramki. Dyskusja dyskusją, ale nie zniżajmy się do fałszowania
    obrazu rzeczywistości.

    de Fresz

  • 238. Data: 2010-12-17 12:13:34
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

> [...]

    > newrom
    > PS. no i Arni nie napisal ze usenet to program, tylko ze moze miec licencje.

    Widzę, że skoro nie udało się podtrzymać wątłej tezy że Ścigacz jest taki
    szkodliwy, to teraz szukamy tematów mocno zastępczych:) Kiedy zapytacie o
    licencję na soft (np. przeglądarki) na naszych komputerach? Bo przecież to
    też ma związek:D

  • 239. Data: 2010-12-17 12:14:51
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s??&#65533; ch??&#65533;tni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-17, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Dobrze kolega trafil - jakos tak w tych czasach wlasnie posiadalem
    > GPZ1100UT. Co to za sprzet byl...
    > Bez zawiechy, bez hamulcow, ale mial cyfrowy wyswietlacz na zbiorniku i
    > wtrysk benzyny...

    A pozniej miales Yamahi, bez zawiechy, bez hamulcow teraz masz Honde i
    do listy doszedl jeszcze brak mocy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 240. Data: 2010-12-17 12:19:55
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lovtza"
    >Czytnik nie jest kontentem.

    Owszem. Ale nie dajesz ludziom kodu czytnika, tylko stronę z contentem
    preclowym.
    Zresztą, tu nie ma o czym dyskutować, bo ty tu nie na dyskusję
    przyszedłeś. Po prostu pokazuję, że kłamiesz i tyle. EOT z mojej strony.

    >Wiesz wogóle jak działa usenet?

    Nie, wcale.

    --
    Kruk@ -\ |