    From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Date: Thu, 23 Dec 2010 07:50:05 +0000 (UTC)
    <ienuav$fvk$1@news.onet.pl> <ienvut$bpt$1@inews.gazeta.pl>
    <77d6e30a3c5109786b7b75623f7c1c7e$1@grupy.scigacz.pl>
    <iepqor$mia$1@inews.gazeta.pl> <ieprqu$qar$1@inews.gazeta.pl>
    <iepsph$t3b$1@inews.gazeta.pl> <iept5f$165$1@node1.news.atman.pl>
    <10a1c71119a31fe70eae445b64178fb3$1@grupy.scigacz.pl>
    <iepuo3$165$2@node1.news.atman.pl>
    <f33048401979bec67e04acf48a3d267e$1@grupy.scigacz.pl>
    <ieq03d$165$3@node1.news.atman.pl> <ieq373$o1p$1@inews.gazeta.pl>
    <ieq3qr$165$7@node1.news.atman.pl> <ieq3s4$165$8@node1.news.atman.pl>
    <ieq4ho$sbf$1@inews.gazeta.pl> <ieq4sj$165$11@node1.news.atman.pl>
    <ieq5do$2ee$1@inews.gazeta.pl> <ieq60s$165$15@node1.news.atman.pl>
    <ieqa69$jn0$1@inews.gazeta.pl> <ieqb59$n3g$1@inews.gazeta.pl>
    <b4caaa38aaa38ae92608ca222e37bc0d$1@grupy.scigacz.pl>
    <4d11f8b9$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <19e674f4fd0ef10e83a23df2e591dc75$1@grupy.scigacz.pl>
    <ietqe5$lii$1@inews.gazeta.pl>

    Tytusnapisal

    > Przed chwila negowales fachowosc tej szkoly jak i samych instruktorow.
    > Ba nawet Twoja zona poznala sie na ich lamerstwie...

    Bo to żadna szkoła, tylko małpie wyuczenie się przeciskania motocyklem
    między słupkami.

    > Ja poprosze info w jakiej ksiazce jest taki zapis, ze hamowanie w zlozeniu
    > nie zmienia toru jazdy
    > Bo to rowniez twierdziles...

    Użycie hamulca w zakręcie w zależności od konstrukcji pojazdu może
    prowadzić do większej, lub większej tendencji do podnoszenia pojazdu. Ale
    to nie oznacza automatycznie zmiany toru jazdy. Efekt podnoszenia można
    wykorzystać do zmiany toru jazdy, np. do ominięcia przeszkody. Można też
    hamować w zakręcie bez zmiany toru jazdy, trzeba tylko wiedzieć jak to
    robić. A publikacje? Zajrzyj do pierwszego sklepu z książkami
    motocyklowymi. Jest tego pełno.

    > Jezdze motocyklem prawdopodobnie dluzej niz Ty zyjesz, ale jak sie po pewnym
    > czasie zorientowalem - czlowiek uczy sie cale zycie a i tak umiera glupi.

    To jak długo jeździsz na motocyklu nie ma znaczenia dla techniki jazdy. Ma
    jedynie wpływ na doświadczenie za kierownicą i zdolność przewidywania tego
    co stanie się na drodze.

    > Wskaz mi droge skad czerpac wiedze...
    > Tylko nieco konkretniej niz "z ksiazek"

    No ale jak ma ci to pokazać? To jakbyś mnie zapytał "To jak mam zostać
    dentystą?". Ano trzeba skończyć studia medyczne. Nie ma prostych dróg. Do
    książek polecam zajrzeć, aby wyleczyć się z hamowań pulsacyjnych i
    prostowania rąk. Aby się nauczyć jeździć, trzeba iść do trenera, szkoły.
    Chcesz się dowiedzieć coś więcej? Zapraszam na prv ;) Bo tego akurat nie
    pozwolę zbezcześcić obrzucaniem się kupami....

    > I niepotrzebnie dales sie sprowokowac do wycieczek osobistych - tam zawsze
    > siegaja ci co nie maja zadnych argumentow

    Masz rację, choć pozwolę sobie na uwagę, że ja zawsze w reakcji personalne
    wycieczki. Zresztą, z prawdziwym ubolewaniem obserwuję, że siła argumentu
    jest tutaj niewielka, dlatego też z niektórymi już nie rozmawiam na
    argumenty....