    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Date: Tue, 31 Aug 2010 20:31:49 +0000 (UTC)

    niusy.pl napisały:

    > Miałem takie coś u kogoś zorganizować. Zamówiliśmy ten pakiet w Netii i
    > czekamy na kuriera ... czekamy, czekamy, nic ... po 2 miesiącach zaczęliśmy
    > dzwonić co jest ... po 2,5 miesiąca jest kurier ... umowa na 6Mb gdy
    > zamawiając twierdzili, że się nie da i musi być 2Mb, no to odsyłam bo skoro
    > można 6 to ja bardzo chętnie ale .... jest już nowa, korzystniejsza promocja
    > z tym 6Mb, czekamy na kuriera ... miesiąc prawie ... dzwonimy, jak minie
    > miesiąc to proszę zadzwonić bo przez upływem nic nie może zrobić ..
> [...]

    Znajomy zamówił (za moim poduszczniem) LLU 8Mb. Umowę podpisali, ale
    jak przyszło co do czego, to się okazało, że wcześniej na telefon była
    podpisana umowa WLR z jakimś dziwnym opreratorem (znajomy zapomniał
    o tym, prawie nie dzwoni z PSTN). No i nie byli w stanie tego odkręcić
    (chociaż formalnie da się). Woleli zaproponować dociągnięcie drugiej
    pary miedzianej do abonenta! W końcu z Netii zrezygnowaliśmy -- z tego
    właśnie powodu i dlatego, że dotychczasowy usługodawca zaproponował
    bezpłatny upgrade ze 128kB do 16Mb (w obie strony).

    W innym przypadku (tym razem w rodzinie, miesiąc temu) nie chciało
    im się aktywować zlikwidowanej wcześniej tepsianej pary miedzianej.
    Radzili, by zawrzeć umowę z TP, a następnie przejść do nich. Bo tak
    najłatwiej. *Im* najłatwiej.

    Ale od strony technicznej, radzą sobie dobrze. Ja mam już trzeci rok
    i nie mam powodów do narzekań. Chyba po prostu nawał klientów ich
    przerósł, nie mają kim robić, odpuszczają sobie niestandardowe przypadki.

    --
    Jarek