eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia › Oferta Netii - jakieś haczyki?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2010-08-31 18:25:28
    Temat: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W związku z kończącą się pod koniec roku umową na Neostradę pracownicy
    TP SA oraz Netii dosłownie zasypują mnie telefonami z propozycjami
    swoich ofert. Co by nie mówić - Netia proponuje więcej. 6Mb/s za 49 zł +
    abonament telefoniczny z darmowymi wieczorami i weekendami w zbliżonej
    cenie. Wychodzi o wiele lepiej niż to, z czego korzystam obecnie. Jednak
    najpierw chciałbym zasięgnąć waszej opinii. Ktoś korzysta z tej oferty?
    Nie ma żadnych "haczyków"?


  • 2. Data: 2010-08-31 20:10:35
    Temat: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl>

    >W związku z kończącą się pod koniec roku umową na Neostradę pracownicy
    > TP SA oraz Netii dosłownie zasypują mnie telefonami z propozycjami
    > swoich ofert. Co by nie mówić - Netia proponuje więcej. 6Mb/s za 49 zł +
    > abonament telefoniczny z darmowymi wieczorami i weekendami w zbliżonej
    > cenie. Wychodzi o wiele lepiej niż to, z czego korzystam obecnie. Jednak
    > najpierw chciałbym zasięgnąć waszej opinii. Ktoś korzysta z tej oferty?
    > Nie ma żadnych "haczyków"?

    Miałem takie coś u kogoś zorganizować. Zamówiliśmy ten pakiet w Netii i
    czekamy na kuriera ... czekamy, czekamy, nic ... po 2 miesiącach zaczęliśmy
    dzwonić co jest ... po 2,5 miesiąca jest kurier ... umowa na 6Mb gdy
    zamawiając twierdzili, że się nie da i musi być 2Mb, no to odsyłam bo skoro
    można 6 to ja bardzo chętnie ale .... jest już nowa, korzystniejsza promocja
    z tym 6Mb, czekamy na kuriera ... miesiąc prawie ... dzwonimy, jak minie
    miesiąc to proszę zadzwonić bo przez upływem nic nie może zrobić ..
    dzwonimy, kurier ma być w ciągu tygodnia ... mija tydzień, kuriera brak ...

    Wydaje mi się, że firma Netia jest zupełnie niepoważna.


  • 3. Data: 2010-08-31 20:31:49
    Temat: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    niusy.pl napisały:

    >> W związku z kończącą się pod koniec roku umową na Neostradę pracownicy
    >> TP SA oraz Netii dosłownie zasypują mnie telefonami z propozycjami
    >> swoich ofert. Co by nie mówić - Netia proponuje więcej. 6Mb/s za 49 zł +
    >> abonament telefoniczny z darmowymi wieczorami i weekendami w zbliżonej
    >> cenie. Wychodzi o wiele lepiej niż to, z czego korzystam obecnie. Jednak
    >> najpierw chciałbym zasięgnąć waszej opinii. Ktoś korzysta z tej oferty?
    >> Nie ma żadnych "haczyków"?
    >
    > Miałem takie coś u kogoś zorganizować. Zamówiliśmy ten pakiet w Netii i
    > czekamy na kuriera ... czekamy, czekamy, nic ... po 2 miesiącach zaczęliśmy
    > dzwonić co jest ... po 2,5 miesiąca jest kurier ... umowa na 6Mb gdy
    > zamawiając twierdzili, że się nie da i musi być 2Mb, no to odsyłam bo skoro
    > można 6 to ja bardzo chętnie ale .... jest już nowa, korzystniejsza promocja
    > z tym 6Mb, czekamy na kuriera ... miesiąc prawie ... dzwonimy, jak minie
    > miesiąc to proszę zadzwonić bo przez upływem nic nie może zrobić ..
    > dzwonimy, kurier ma być w ciągu tygodnia ... mija tydzień, kuriera brak ...
    >
    > Wydaje mi się, że firma Netia jest zupełnie niepoważna.

    Znajomy zamówił (za moim poduszczniem) LLU 8Mb. Umowę podpisali, ale
    jak przyszło co do czego, to się okazało, że wcześniej na telefon była
    podpisana umowa WLR z jakimś dziwnym opreratorem (znajomy zapomniał
    o tym, prawie nie dzwoni z PSTN). No i nie byli w stanie tego odkręcić
    (chociaż formalnie da się). Woleli zaproponować dociągnięcie drugiej
    pary miedzianej do abonenta! W końcu z Netii zrezygnowaliśmy -- z tego
    właśnie powodu i dlatego, że dotychczasowy usługodawca zaproponował
    bezpłatny upgrade ze 128kB do 16Mb (w obie strony).

    W innym przypadku (tym razem w rodzinie, miesiąc temu) nie chciało
    im się aktywować zlikwidowanej wcześniej tepsianej pary miedzianej.
    Radzili, by zawrzeć umowę z TP, a następnie przejść do nich. Bo tak
    najłatwiej. *Im* najłatwiej.

    Ale od strony technicznej, radzą sobie dobrze. Ja mam już trzeci rok
    i nie mam powodów do narzekań. Chyba po prostu nawał klientów ich
    przerósł, nie mają kim robić, odpuszczają sobie niestandardowe przypadki.

    --
    Jarek


  • 4. Data: 2010-09-01 15:03:07
    Temat: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2010-08-31 20:25, Atlantis pisze:
    > W związku z kończącą się pod koniec roku umową na Neostradę pracownicy
    > TP SA oraz Netii dosłownie zasypują mnie telefonami z propozycjami
    > swoich ofert. Co by nie mówić - Netia proponuje więcej. 6Mb/s za 49 zł +
    > abonament telefoniczny z darmowymi wieczorami i weekendami w zbliżonej
    > cenie. Wychodzi o wiele lepiej niż to, z czego korzystam obecnie. Jednak
    > najpierw chciałbym zasięgnąć waszej opinii. Ktoś korzysta z tej oferty?
    > Nie ma żadnych "haczyków"?

    Znalazłem jeden - "17 gr - cena minuty połączenia lokalnego i
    międzymiastowego "


  • 5. Data: 2010-09-01 21:57:26
    Temat: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Cena.
    A jakie taktowanie?
    Bo ja gdzieś (Net-Serwis??) dopiero co widziałem coś około 11 gr/min. z...
    1/180 ;-))


    -----

    > Znalazlem jeden - "17 gr cena minuty polaczenia lokalnego i
    miedzymiastowego"

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 6. Data: 2010-09-03 06:45:23
    Temat: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    >
    > Ale od strony technicznej, radzą sobie dobrze. Ja mam już trzeci rok
    > i nie mam powodów do narzekań. Chyba po prostu nawał klientów ich
    > przerósł, nie mają kim robić, odpuszczają sobie niestandardowe przypadki.
    >

    No ale to każdy przypadek może stać się niestandardowy. Wystarczy, że
    przestanie działać. Może im się nie chcieć naprawić.


  • 7. Data: 2010-09-03 09:50:33
    Temat: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    niusy.pl napisały:

    >> Ale od strony technicznej, radzą sobie dobrze. Ja mam już trzeci rok
    >> i nie mam powodów do narzekań. Chyba po prostu nawał klientów ich
    >> przerósł, nie mają kim robić, odpuszczają sobie niestandardowe przypadki.
    >
    > No ale to każdy przypadek może stać się niestandardowy. Wystarczy, że
    > przestanie działać. Może im się nie chcieć naprawić.

    Niedawno o tym pisałem -- nawet jak im się nie będzie chciało, to jednak
    usterka zostanie w trymiga usunięta. Tak to całe WLR/BSA jest skonstruowane.
    Na trzeci dzień po zgłoszeniu wszystko już działało jak należy. Natomiast
    *identyczna* awaria w czasie gdy jeszcze miałem umowe z TP, była usuwana
    196 dni. I byłaby dłużej, gdyby nie przypadek (niestandardowy przypadek,
    bo po prostu ukradli mój kabel i nie było wyjścia, trzba było dać nowy).

    --
    Jarek


  • 8. Data: 2010-09-22 06:46:42
    Temat: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    >>> Ale od strony technicznej, radzą sobie dobrze. Ja mam już trzeci rok
    >>> i nie mam powodów do narzekań. Chyba po prostu nawał klientów ich
    >>> przerósł, nie mają kim robić, odpuszczają sobie niestandardowe
    >>> przypadki.
    >>
    >> No ale to każdy przypadek może stać się niestandardowy. Wystarczy, że
    >> przestanie działać. Może im się nie chcieć naprawić.
    >
    > Niedawno o tym pisałem -- nawet jak im się nie będzie chciało, to jednak
    > usterka zostanie w trymiga usunięta. Tak to całe WLR/BSA jest
    > skonstruowane.

    Tzn jak konkretnie ?


  • 9. Data: 2010-09-22 10:46:47
    Temat: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    niusy.pl napisały:

    >>>> Ale od strony technicznej, radzą sobie dobrze. Ja mam już trzeci rok
    >>>> i nie mam powodów do narzekań. Chyba po prostu nawał klientów ich
    >>>> przerósł, nie mają kim robić, odpuszczają sobie niestandardowe
    >>>> przypadki.
    >>>
    >>> No ale to każdy przypadek może stać się niestandardowy. Wystarczy,
    >>> że przestanie działać. Może im się nie chcieć naprawić.
    >>
    >> Niedawno o tym pisałem -- nawet jak im się nie będzie chciało, to
    >> jednak usterka zostanie w trymiga usunięta. Tak to całe WLR/BSA
    >> jest skonstruowane.
    >
    > Tzn jak konkretnie ?

    Było przecież w tym wątku wyjaśniane. W skrócie tak, że odpowiedzialność
    tepsy wobec abonentów jest praktycznie żadna. Jak im się łącze zpsuje,
    to można nie naprawiać i nic się strasznego nie dzieje. Ale jeśli tego
    samego łącza używa ten sam abonent, ale jako WLR/BSA innego usługodawcy,
    to jest zgoła inaczej. Tepsa płaci duże kary umowne, wieć musi śpieszyć
    się z usuwaniem usterki.

    Dochodzę do wniosku, że plany prezes Stereżyńskiej, by podzielić tepsę
    na dwie firmy, to zły pomysł. Tepsa w ogóle nie powinna mieć swoich
    abonentów, skoro nie potrafi z ludźmi gadać. Nie znaczy to, że łączenie
    kabelków idzie im jakoś znacząco lepiej. Ale jak by im nic innego nie
    zostało, to może by się wzięli do roboty.

    --
    Jarek


  • 10. Data: 2010-09-27 13:03:41
    Temat: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    >>> Niedawno o tym pisałem -- nawet jak im się nie będzie chciało, to
    >>> jednak usterka zostanie w trymiga usunięta. Tak to całe WLR/BSA
    >>> jest skonstruowane.
    >>
    >> Tzn jak konkretnie ?
    >
    > Było przecież w tym wątku wyjaśniane. W skrócie tak, że odpowiedzialność
    > tepsy wobec abonentów jest praktycznie żadna. Jak im się łącze zpsuje,
    > to można nie naprawiać i nic się strasznego nie dzieje. Ale jeśli tego
    > samego łącza używa ten sam abonent, ale jako WLR/BSA innego usługodawcy,
    > to jest zgoła inaczej. Tepsa płaci duże kary umowne, wieć musi śpieszyć
    > się z usuwaniem usterki.

    Ale w jakim wątku ?!

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: