  • Data: 2010-08-31 20:10:35
    Temat: Re: Oferta Netii - jakieś haczyki?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl>

    >W związku z kończącą się pod koniec roku umową na Neostradę pracownicy
    > TP SA oraz Netii dosłownie zasypują mnie telefonami z propozycjami
    > swoich ofert. Co by nie mówić - Netia proponuje więcej. 6Mb/s za 49 zł +
    > abonament telefoniczny z darmowymi wieczorami i weekendami w zbliżonej
    > cenie. Wychodzi o wiele lepiej niż to, z czego korzystam obecnie. Jednak
    > najpierw chciałbym zasięgnąć waszej opinii. Ktoś korzysta z tej oferty?
    > Nie ma żadnych "haczyków"?

    Miałem takie coś u kogoś zorganizować. Zamówiliśmy ten pakiet w Netii i
    czekamy na kuriera ... czekamy, czekamy, nic ... po 2 miesiącach zaczęliśmy
    dzwonić co jest ... po 2,5 miesiąca jest kurier ... umowa na 6Mb gdy
    zamawiając twierdzili, że się nie da i musi być 2Mb, no to odsyłam bo skoro
    można 6 to ja bardzo chętnie ale .... jest już nowa, korzystniejsza promocja
    z tym 6Mb, czekamy na kuriera ... miesiąc prawie ... dzwonimy, jak minie
    miesiąc to proszę zadzwonić bo przez upływem nic nie może zrobić ..
    dzwonimy, kurier ma być w ciągu tygodnia ... mija tydzień, kuriera brak ...

    Wydaje mi się, że firma Netia jest zupełnie niepoważna.