  • 21. Data: 2009-04-07 10:25:02
    Temat: Re: Odzyskiwanie energii przy hamowaniu - jak to wygląda od środka?
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 07 Apr 2009 11:33:13 +0200
    PeJot <P...@0...pl> wrote:

    > Na PKP rezystory grzeją atmosferę chyba. Ładny mi odzysk.

    Bardzo dobrze sie sprawdza jako ogrzewanie pasażerów na peronach ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 22. Data: 2009-04-08 06:11:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 07 Apr 2009 11:33:13 +0200, PeJot wrote:

    >Na PKP rezystory grzeją atmosferę chyba. Ładny mi odzysk.

    Mysle ze zima mozna skierowac na maszyniste :-)

    J.

  • 23. Data: 2009-04-09 19:39:50
    Temat: Re: Odzyskiwanie energii przy hamowaniu - jak to wyglšda od ?rodka?
    Od: "PeJot ( home)" <P...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Mysle ze zima mozna skierowac na maszyniste :-)

    A latem podrzucić ekologom temat zastępczy p.t. PKP a globalne ocieplenie :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 24. Data: 2009-04-14 18:33:44
    Od: "Adrian S." <n...@w...pl>

    Robert Wańkowski wrote:

    > Użytkownik "Adrian S."
    >
    > Jedną nogą? :-)

    Nie, nie jedną nogą. Tamten akurat pokazywany egzemplarz to był
    trójkołowiec poziomy.

    --
    Adrian Socho
    "dyskietki? Chodzi o te małe plastikowe kwadraciki