  • 11. Data: 2010-03-13 21:49:09
    Temat: Re: Odtwarzacz mp3 ze zmianą szybkości odtwarzania ?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-03-2010 o 16:36:14 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > Mniej więcej tyle samo, co z komputerem PC ;->

    To równie dobrze nadaje się pl.rec.rowery :)

    Polecam pl.rec.audio

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-03-13 22:03:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > To równie dobrze nadaje się pl.rec.rowery :)

    > Polecam pl.rec.audio

    Dlaczego? Naprawdę nie ma żadnego *programowego* odtwarzacza czy to w Javie,
    czy też pod WM czy Symbiana, który posiadałby wymienioną w tytule
    funkcjonalność?
    Jeśli jesteś pewien tego, że nie ma, to rozwiej nadzieje pytającego (i moje)
    na pmtg, gdzie już poszło zapytanie.

    JoteR

  • 13. Data: 2010-03-13 23:19:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-03-2010 o 23:03:01 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jeśli jesteś pewien tego, że nie ma, to rozwiej nadzieje pytającego (i
    > moje) na pmtg, gdzie już poszło zapytanie.

    Pewnie że nie jestem pewien, myślę też że pewnie jest, tyle ze miałem na
    uwadze nie programowe rozwiązanie a sprzętowe, tak zrozumiałem @Andrzeja,
    ale masz racje, trzeba być elastycznym w myśleniu i o szerokim widzeniu :)

  • 14. Data: 2010-03-14 11:08:03
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Hals"
    >Bo tak zdecydował księgowy który akceptował wdrożenie do produkcji ten
    >projekt odtwarzacza MP3 :-)
    >A dokładniej - jasne że się da - ale nie w sprzęcie za $3.
    >Taki o którym piszesz musi kosztować minimum $4 :-)

    Akurat niekoniecznie. Strumień MP3 zawiera (w dużym uproszczeniu) opis
    częstotliwości, które trzeba zsyntetyzować żeby dostać sygnał wyjściowy.
    Transpozycja tego powinna być banalnie prosta.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 15. Data: 2010-03-14 11:17:29
    Od: grzenio <g...@g...pl_spamowi_nie>

    W dniu 2010-03-13 15:46, Andrzej pisze:

    > Mam odtwarzacz firmy Pentagram, ale niestety tej funkcji nie ma.

    Pentagram, który na pewno ma tę funkcję to PENTAGRAM Vanquish R SKIT P 5102.

    > Przynajmniej
    > nie ma jej w opisie, a nie mam pomysłu co spróbować, żeby to sprawdzić.

    jeśli odtwarzacz miałby tę funkcję, to podczas odtwarzania pliku mp3 w
    menu muzyka powinno być coś na kształt Tempo albo Speed

    > Nie wiem czy ewentualnie zmiana firmware'u by tu pomogła.

    nie sądzę, że zmiana firmware pomoże.

    Rozejrzyj się za odtwarzaczami Samsunga Q1/Q2, S3/S5, R1 w zależności od
    zasobności Twojego portfela. Możesz też poszukać czegoś w ofercie
    iRivera i chyba Cowona, któreś iPody też mają tę funkcję.

    --
    grzenio

  • 16. Data: 2010-03-14 11:35:56
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Akurat niekoniecznie. Strumień MP3 zawiera (w dużym uproszczeniu) opis
    > częstotliwości, które trzeba zsyntetyzować żeby dostać sygnał wyjściowy.
    > Transpozycja tego powinna być banalnie prosta.

    Najwyraźniej jest prosta.
    Sprawdziłem nagrane lekcje języków obcych - faktycznie nie ma zjawiska
    podnoszenia/obniżania częstotliwości.

    Hals.

  • 17. Data: 2010-03-14 11:37:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Pewnie że nie jestem pewien, myślę też że pewnie jest,

    Szybki przegląd opisów aplikacji w Javie i pod WM wskazuje, że jednak nie
    jest to takie proste. Ale sprawa się poniekąd wyjaśniła na pmtg, wątkotwórca
    ma telefon ze zbyt słabą baterią, aby używać go jako odtwarzacz, tak więc
    pozostaje szukanie sprzętowej empetrójki.

    JoteR

  • 18. Data: 2010-03-15 13:03:22
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "JoteR" <j...@p...pl> Odpowiedz na news:hnihpm$e63$1@inews.gazeta.pl:

    > Szybki przegląd opisów aplikacji w Javie i pod WM wskazuje, że jednak
    > nie jest to takie proste. Ale sprawa się poniekąd wyjaśniła na pmtg,

    TCPMP dla WM.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski