  • 21. Data: 2011-05-14 20:34:19
    Temat: Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 21:18, Maciej Bojko pisze:

    > Pozwolę sobie wkleić informacje o tym pliku z MediaInfo (choc pewnie
    > wystarczyłyby 2 linijki):

    > Czyli chodzi o ten VirtualDub Mod i to co w ostatniej linijce, prawda?

    Tutaj jest specyfikacja w pdf-ie do mojej Mantusi. Kliknij na nazwę
    pliku i otwórz. Sprawdź z łaski swojej czy faktycznie nie może otworzyć
    tego filmu :-)
    http://www.sendspace.pl/file/036848555f339e3e53bbbec

    --
    animka

  • 22. Data: 2011-05-14 20:44:04
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 14-05-2011 18:15, animka napisał/a:

    > Nie ma aktualizacji softu. Podobno aktualny.
    > Płyty czyta. Na płycie jedne pliki widzi, a jakichś nowokodekowanych
    > (ciort wie jakich) nie widzi.

    Może przestaniesz w końcu mylić pojęcia?
    Plik AVI zakodowany z jakimiś dziwnymi parametrami/kodekami/rozdzielczością
    będzie widziany przez odtwarzacz jednak nie będzie mógł być przez niego
    odtworzony.
    W Twoim przypadku oba pliki to AVI, ale do tej pory nie wiem czy są
    widziane przez odtwarzacz, czy są tylko problemy z ich odtworzeniem na
    tej Mancie (przejrzałem cały wątek)
    Ty używasz obu określeń zamiennie: pliki nie są widziane/nie może
    odtworzyć, zdecyduj się na coś.

    --
    Cz.

  • 23. Data: 2011-05-14 21:35:59
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Zresztą już wiem, plik był nagrywany przez kogoś kamerą z nieobsługiwanymi
    >przez moją Mantę kodekami i dlatego nie widzi pliku.

    Znaczy się, że na ekranie telewizora nie widzisz tych nagranych plików z
    filmami na DVD?
    Czy widać te pliki naciskasz PLAY i nic się nie dzieje?
    W pierwszym przypadku może masz coś z nazwą pliku jest nie tak (za długa,
    nierozpoznane znaki w nazwie, złe rozszerzenie).

  • 24. Data: 2011-05-14 21:39:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    DVDripAC3 Xvid-avi - wedlug mnie nazwa pliku powinna byc DVDripAC3_Xvid.avi
    (lepiej nie uzywac spacji, mozna uzyc podkreslenia)

    HDTV.Xvid.avi - ja bym to zapisal tak HDTV_Xvid.avi - odtwarzacz po kropce
    moze szuka rozszerzenia i mu nie pasuje wiec ignoruje ten plik jako
    niemultimedialny. :-)

  • 25. Data: 2011-05-14 22:08:40
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-14 11:54, animka pisze:

    > Ja podałam na wstepie takie zapytanie:
    > Czy odtwarzacze video, np. Manta odtwarzają filmy nagrane na nagrywarce
    > blueray?

    Nie - bo nie istnieją nagrywarki blueray, słyszałem o blu-ray.

    Po drugie to nie ta grupa, zapytaj na kino domowe albo przeczytaj w
    instrukcji odtwarzacza jakie pliki czyta

  • 26. Data: 2011-05-14 22:31:16
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-14 23:39, Użytkownik nom napisał:
> [...]
    >
    > HDTV.Xvid.avi - ja bym to zapisal tak HDTV_Xvid.avi - odtwarzacz po
    > kropce moze szuka rozszerzenia i mu nie pasuje wiec ignoruje ten plik

    Nie, manta wczytuje nagłówki plików a potem wyświetla tylko
    te które potrafi obsłużyć. I rozpoznaje pliki bez rozszerzenia
    jak np. "fajny.film".

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2011-05-15 00:03:50
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> w wiadomości
    news:iqmo2s$cur$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > Pozwolę sobie wkleić informacje o tym pliku z MediaInfo (choc pewnie
    > wystarczyłyby 2 linijki):
    > Czyli chodzi o ten VirtualDub Mod i to co w ostatniej linijce, prawda?
    Ten wpis: 'VirtualDub Mod' nie ma na to najmniejszego wpływu, i ostatnia
    linjka również nie powinna mieć na to wpływu.
    Prędzej to co zostawiłem czyli 'Szybkość wyświetlania klatek : 23,976
    kl/s'
    W instrukcji do twojego odtwarzacza nie mogłem się doszukać jakie
    szybkości wyświetlania klatek obsługuje.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 28. Data: 2011-05-15 10:14:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-15 00:08, boxfish pisze:
    > Nie - bo nie istnieją nagrywarki blueray, słyszałem o blu-ray.

    Dzięki za poprawienie. Coś mi nie pasowało.

    --
    animka

  • 29. Data: 2011-05-15 10:23:08
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 23:35, nom pisze:

    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy się, że na ekranie telewizora nie widzisz tych nagranych plików z
    > filmami na DVD?

    Tak jakby ich nie było, a Windows Media Player12 w komputerze z nagranej
    płyty odtwarza.

    > Czy widać te pliki naciskasz PLAY i nic się nie dzieje?
    > W pierwszym przypadku może masz coś z nazwą pliku jest nie tak (za długa,
    > nierozpoznane znaki w nazwie, złe rozszerzenie).

    Dziwne to, bo WMP 12 widzi poprawnie i odtwarza.
    Bć może tu wpisalam nazwę tego pliku bez kropki czy coś w tym rodzaju,
    ale to nie ma wpływu. Na dysku było poprawnie. Juz sobie obejrzałam ten
    film na monitorze i go wywaliłam z dysku, bo nie kolekcjonuję. Płytę też
    wywaliłam.

    --
    animka

  • 30. Data: 2011-05-15 11:42:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 23:39, nom pisze:
    > DVDripAC3 Xvid-avi - wedlug mnie nazwa pliku powinna byc DVDripAC3_Xvid.avi
    > (lepiej nie uzywac spacji, mozna uzyc podkreslenia)

    Jest dobrze, tylko przy przepisywaniu zrobiłam błędy.

    > HDTV.Xvid.avi - ja bym to zapisal tak HDTV_Xvid.avi - odtwarzacz po kropce
    > moze szuka rozszerzenia i mu nie pasuje wiec ignoruje ten plik jako
    > niemultimedialny. :-)

    Poprawiłam, ale i tak nie mam w domu już dzisiaj płytki, żeby nagrać i
    sprawdzić.
    Blisko mnie, w wielkim EURO jest tylko jeden rodzaj płytek i to na
    dodatek wadliwych. Powinnam to zgłosić do Federacji Konsumentów.

    --
    animka