  • 1. Data: 2011-05-13 17:58:31
    Temat: Laptop z drukarką
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Kiedyś - na początku tego tysiąclecia ;-) w 2002 r. widziałem laptopa
    który w swoich zasobach miał drukarkę - laptop był trochę grubszy, za
    jego ekranem był papier A4 który po wydruku wychodził od przodu
    laptopa w dolnej jego części i ku mojemu zdziwieniu był z początku lat
    90-tych.... . Wtedy nie był mi taki laptop potrzebny, ale czasy się
    zmieniają i dziś chętnie bym taki laptop kupił - przy czym chodziło
    by mi o coś współczesnego bo - raczej nie chciał bym laptopa z tamtych
    lat. Wszędzie jak wpiszę w google to i owszem - laptop z drukarką się
    pojawia - ale drukarka jest oddzielnym urządzeniem. Chciałbym kupić
    nowego laptopa - i jeśli już nikt nie produkuje to takiego (max) 3-4
    letniego jeśli to możliwe. Proszę o pomoc w temacie.

  • 2. Data: 2011-05-13 18:26:25
    Temat: Re: Laptop z drukarką
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-13 19:58, Użytkownik Uni napisał:
> [...]
    > nowego laptopa - i jeśli już nikt nie produkuje to takiego (max) 3-4
    > letniego jeśli to możliwe. Proszę o pomoc w temacie.

    To nie był laptop (nie miał monitora) tylko jakiś komputer
    ze zintegrowana drukarką. I raczej nie była na kartki A4.
    Teraz takich wynalazków nie robią ale jak poszukasz to znajdziesz
    zestaw laptopa z drukarką we wspólnej walizce.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-13 18:39:43
    Od: Uni <u...@w...pl>

    RadoslawF napisał(a):
    [..]

    > To nie był laptop (nie miał monitora) tylko jakiś komputer
    > ze zintegrowana drukarką. I raczej nie była na kartki A4.

    Owszem - były to kartki A4

    > Teraz takich wynalazków nie robią ale jak poszukasz to znajdziesz
    > zestaw laptopa z drukarką we wspólnej walizce.
    {..]

    No nie zgodzę się z Tobą, to był laptop z drukarką i ekranem i
    chyba był to IBM. W Internecie raczej nie znajdę nic pod haslem
    : "laptop i drukarka we wspólnej walizce", więc pytanie nadal
    aktualne.

  • 4. Data: 2011-05-13 20:29:43
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > pojawia - ale drukarka jest oddzielnym urządzeniem. Chciałbym kupić
    > nowego laptopa - i jeśli już nikt nie produkuje to takiego (max) 3-4
    > letniego jeśli to możliwe. Proszę o pomoc w temacie.

    może to ?
    http://www.youtube.com/watch?v=o4nwe7cW_og

  • 5. Data: 2011-05-13 20:53:31
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-05-13 20:39, Uni pisze:
> [...]
    > chyba był to IBM. W Internecie raczej nie znajdę nic pod haslem
    > : "laptop i drukarka we wspólnej walizce", więc pytanie nadal

    Canon. Mam takie dwa.

  • 6. Data: 2011-05-13 23:35:04
    Od: Czesław <g...@s...ok>

    W dniu 2011-05-13 19:58, Uni pisze:

    > laptopa w dolnej jego części i ku mojemu zdziwieniu był z początku lat
    > 90-tych.... . Wtedy nie był mi taki laptop potrzebny, ale czasy się
    > zmieniają i dziś chętnie bym taki laptop kupił - przy czym chodziło

    Nie laptop, tylko kupiłabyś chętna dziwko laptopa!

  • 7. Data: 2011-05-14 07:09:18
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Witam

    Użytkownik "Uni" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jego ekranem był papier A4 który po wydruku wychodził od przodu
    > laptopa w dolnej jego części i ku mojemu zdziwieniu był z początku
    [...]

    Może to był IBM Convertible? A może EPSON HX? Albo GAVILAN SC?
    ;-)

    A teraz już poważnie - takie rozwiązanie, choć mające sporo zalet,
    posiada tez kilka wad. I to poważnych. Zwiększenie masy, rozmiarów i
    ceny to tylko te najważniejsze z nich. Jak widać - nie przyjęło się
    toto na rynku.
    Za to istnieje inne rozwiązanie Twojego problemu. Mam na myśli
    specjalizowane "plujki" (atramentówki), zaprojektowane jako urządzenia
    przenośne. Osobiście używałem kiedyś HP DJ 340. Na szczęście juz nie
    muszę ;-)
    Aktualnie produkowane to np. HP DJ 460.
    Inni producencji też oferuja podobne rozwiązania. Poszukaj, może
    znajdziesz coś, co będzie dla Ciebie bardziej odpowiednie.

    Pozdarwiam - Krzysztof Kucharski

  • 8. Data: 2011-05-15 14:08:01
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Czesław napisał(a):

    > Nie laptop, tylko kupiłabyś chętna dziwko laptopa!

    A możesz okeślić ściślej do kogo w taki sposób się odnosisz ?