  • 11. Data: 2011-05-14 13:06:10
    Temat: Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 14:15, Czarek pisze:

    > Jeśli wcale nie widzi plików - płyta nagrana w innym, nieobsługiwanym
    > przez odtwarzacz systemie plików (dlatego pytałem o to wcześniej)

    Czyli te pliki, które wymienilam na samym początku nie są obsługiwane.
    Ktoś nagrał z innymi kodekami niż obsługuje moja Manta i zamieścił w
    internecie.
    WMP12 na dysku widzi wszystko co nagrałam na płytce i odtwarza, a
    odtwarzacz pokazuje i odtwarza tylko te, które obsługuje.

    > Jeśli pliki są widoczne a nie może ich odtworzyć - parametry kodowania
    > nieobsługiwane przez odtwarzacz.

    To wtedy mam taki komunikat.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-05-14 14:06:46
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-05-14 15:06, animka wrote:

> [...]
    > WMP12 na dysku widzi wszystko co nagrałam na płytce i odtwarza, a
    > odtwarzacz pokazuje i odtwarza tylko te, które obsługuje.

    W przypadku avi, skorzystaj z virtualdub - mozesz dowolnie zmienic
    format pliku (korzystajac z dowolnego kompresora) - operacja czasochlonna.

    Bez takiego nakladu pracy nowy wynikowy avi mozesz wrzucic w kontener
    mkv, dzieki temu np. zintegrowac z kilkoma sciezkami napisów i sciezek
    dzwiekowych (nie wiem czy manta radzi sobie z mkv).

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-05-14 14:48:29
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >Czy odtwarzacze video, np. Manta odtwarzają filmy nagrane na nagrywarce
    >blueray?

    Być może już laser powoli traci swoje właściwości i nie czyta niektórych
    płyt. Nie wiem czy coś to pomoże, ale spróbuj poszukać aktualizacji softu do
    swojej Manty (chociaż na ich stronie nie widziałem takiego modelu).
    Poza tym jak plik był w rozdzielczości wiekszej niż 576 linii to taki sprzęt
    też nie odczyta takich plików.

  • 14. Data: 2011-05-14 16:15:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 16:48, nom pisze:

> [...]
    > swojej Manty (chociaż na ich stronie nie widziałem takiego modelu).
    > Poza tym jak plik był w rozdzielczości wiekszej niż 576 linii to taki sprzęt

    Nie ma aktualizacji softu. Podobno aktualny.
    Płyty czyta. Na płycie jedne pliki widzi, a jakichś nowokodekowanych
    (ciort wie jakich) nie widzi.

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-05-14 16:19:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 16:06, Rafał Łukawski pisze:

> [...]
    > mkv, dzieki temu np. zintegrowac z kilkoma sciezkami napisów i sciezek
    > dzwiekowych (nie wiem czy manta radzi sobie z mkv).

    Manta nie odtwarza mkv. Oglądam na ekranie monitora.
    Nie chce mi się konwertować filmów oprócz małych filmików 3G z telefonu
    (do avi).

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-05-14 19:17:04
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 14 May 2011 10:29:58 +0200, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Czy odtwarzacze video, np. Manta odtwarzają filmy nagrane na nagrywarce
    >blueray?

    Powinny. Dla pewności możesz tę samą płytę nagrać w nagrywarce DVD
    i sprawdzić.

    --
    Maciej Bójko

  • 17. Data: 2011-05-14 19:18:40
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 14 May 2011 18:15:51 +0200, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Nie ma aktualizacji softu. Podobno aktualny.
    >Płyty czyta. Na płycie jedne pliki widzi, a jakichś nowokodekowanych
    >(ciort wie jakich) nie widzi.

    Jakich, możesz sprawdzić jakimś programem typu MediaInfo, i porównać
    z instrukcją sprzętu.

    --
    Maciej Bójko

  • 18. Data: 2011-05-14 19:30:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 21:17, Maciej Bojko pisze:

    > Powinny. Dla pewności możesz tę samą płytę nagrać w nagrywarce DVD
    > i sprawdzić.

    Mam tylko nagrywarki dvd.
    Chodziło mi o to, że jak nagram swoją nagrywarką jakiś film z internetu,
    który był przedtem nagrywany nagrywarka blueray....
    Zresztą już wiem, plik był nagrywany przez kogoś kamerą z
    nieobsługiwanymi przez moją Mantę kodekami i dlatego nie widzi pliku.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-05-14 19:36:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 21:18, Maciej Bojko pisze:

    > Jakich, możesz sprawdzić jakimś programem typu MediaInfo, i porównać
    > z instrukcją sprzętu.

    Dzięki :-)

    Tak w sumie sobie myśle, że jednak przydałyby się 2 monitory, bo to
    lepsze od telewizora i odtwarzacza. Tylko trzymać pod nosem 2 monitory
    to trochę komicznie by to wyglądało, no i miejsca trochę mało.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-05-14 20:07:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-14 21:18, Maciej Bojko pisze:

    > Jakich, możesz sprawdzić jakimś programem typu MediaInfo, i porównać
    > z instrukcją sprzętu.

    Pozwolę sobie wkleić informacje o tym pliku z MediaInfo (choc pewnie
    wystarczyłyby 2 linijki):
> [...]

    > Format_Settings_Mode : Joint stereo
    > ID kodeka : 55
    > ID kodeka/Wskazówka : MP3
    > Czas trwania : 21 min.
    > Rodzaj przepływności : Zmienna
    > Przepływność bitów : 128 Kb/s
    > Kanały : 2 kanały
    > Częstotliwość próbkowania : 48,0 KHz
    > Rozmiar strumienia : 20,4 MB (12%)
    > Wyrównanie : Wyrównane w przeplocie
    > Przeplot, czas trwania : 24 ms (0,58 klatka wideo)
    > Przeplot, czas wczytywania : 152 ms
    > Biblioteka zapisująca : LAME3.90.
    > Ustawienia kodowania : -m j -V 4 -q 2 -lowpass 17.6 --abr 128

    Czyli chodzi o ten VirtualDub Mod i to co w ostatniej linijce, prawda?

    --
    animka