  • 31. Data: 2011-05-15 11:46:43
    Temat: Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-15 00:31, RadoslawF pisze:

    > Nie, manta wczytuje nagłówki plików a potem wyświetla tylko
    > te które potrafi obsłużyć. I rozpoznaje pliki bez rozszerzenia
    > jak np. "fajny.film".

    Czyli jakby było jakieś niepotrzebne rozszerzenie to usuwać, czyli
    zmienić nazwę pliku?

    --
    animka

  • 32. Data: 2011-05-15 12:12:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-15 02:03, Mark pisze:

    > Ten wpis: 'VirtualDub Mod' nie ma na to najmniejszego wpływu, i ostatnia
    > linjka również nie powinna mieć na to wpływu.
    > Prędzej to co zostawiłem czyli 'Szybkość wyświetlania klatek : 23,976
    > kl/s'
    > W instrukcji do twojego odtwarzacza nie mogłem się doszukać jakie
    > szybkości wyświetlania klatek obsługuje.

    Pewnie wszystkie szybkości obsługuje.
    Najprawdopodobiej to coś z kodekami w tym filmie może być.

    --
    animka

  • 33. Data: 2011-05-15 12:27:20
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-15 13:46, Użytkownik animka napisał:

    > Czyli jakby było jakieś niepotrzebne rozszerzenie to usuwać, czyli
    > zmienić nazwę pliku?

    Nie zmieniać, nie ruszać, nie kombinować, odtwarzacz i tak
    sobie sprawdzi po nagłówku. Jak nie pokazał pliku to znaczy
    że uznał że nie jest w stanie go odtworzyć.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2011-05-15 12:31:05
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-15 13:42, Użytkownik animka napisał:

    > Jest dobrze, tylko przy przepisywaniu zrobiłam błędy.

    > Poprawiłam, ale i tak nie mam w domu już dzisiaj płytki, żeby nagrać i
    > sprawdzić.
    > Blisko mnie, w wielkim EURO jest tylko jeden rodzaj płytek i to na
    > dodatek wadliwych. Powinnam to zgłosić do Federacji Konsumentów.

    Kup sobie odtwarzacz z wejściem na pendriva lub jakąś kartę
    pamięci i używaj tego zamiast płytek CD/DVD. Łatwo, szybko
    i wygodnie zamiast bawić się w wypalanie.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2011-05-15 19:45:03
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2011-05-14 23:35, nom pisze:
    > Płytę też wywaliłam.

    To bardzo nieekologiczne. :-)
    Lepiej zainwestuj w płyty DVD-RW to będziesz kasować po obejrzeniu filmu.

  • 36. Data: 2011-05-15 21:29:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-15 21:45, nom pisze:

    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To bardzo nieekologiczne. :-)
    > Lepiej zainwestuj w płyty DVD-RW to będziesz kasować po obejrzeniu filmu.

    Masz rację. Bardzo sobie cenię płyty EMTEC, ale mam w domu tylko 1 szt.-
    CD-ROM. Inne (RW) nie dadzą się sformatować, bo płyty są zamknięte.
    Zabrakło mi w domu płyty dvd, chciałam coś skasować, nie dało się. Będę
    musiała znowu się wybrać do Reala, bo tam płyt do wyboru i koloru,
    różnych firm. Długi wielki regał i same płyty. Tam kupię EMTEC.
    W mojej okolicy to Carrefour, Komputronik i Euro, a tam tylko jeden
    rodzaj dziadoskich płyt, na dodatek w dużych paczkach. W Euro to już nic
    nie kupię, bo wszystkie płytki Verbatim były wadliwe. To nawet wstyd dla
    takich salonów Euro, żeby płytek nie można było kupić, bo czasami to
    nawet jednego rodzaju nie ma.

    --
    animka

  • 37. Data: 2011-05-16 04:15:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 14 May 2011 21:36:28 +0200, animka napisał(a):

    (ciach...)
    > Tak w sumie sobie myśle, że jednak przydałyby się 2 monitory, bo to
    > lepsze od telewizora i odtwarzacza. Tylko trzymać pod nosem 2 monitory
    > to trochę komicznie by to wyglądało, no i miejsca trochę mało.

    Się tak zastanawiam, co jest komicznego w korzystaniu z dwóch monitorów...
    Nie wiem, jak kombinować mam, ale ni diabła nie mogę wpaść na pomysł, co
    animkę tak rozbawiło... Ktoś pomoże? ;)

    [ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą, ]
    [ gdzie świat ma ten otwór... (znalezione w necie) ]

  • 38. Data: 2011-05-16 20:38:59
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2011-05-15 21:45, nom pisze:

    >Inne (RW) nie dadzą się sformatować, bo płyty są zamknięte.

    Płyty DVD-RW lepiej kasować niż formatować. :-)
    Aczkolwiek też się da sformatować, tylko zapis będziesz miała w UDF a nie
    każdy odtwarzacz stacjonarny to czyta.

  • 39. Data: 2011-05-17 00:47:05
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-16 22:38, nom pisze:

    > Płyty DVD-RW lepiej kasować niż formatować. :-)

    Czyki wyrzucać?

    > Aczkolwiek też się da sformatować, tylko zapis będziesz miała w UDF a nie
    > każdy odtwarzacz stacjonarny to czyta.

    Tyle rzeczy robilam, więc może i formatowałam jakieś płytki. Jak się
    udało sformatować i potem coś nagrać to nic dziwnego, że ta Manta mi nie
    widziala filmów. Ale tak na 100% to nie wiem czy skopiowałam film na
    jakąś płytke dvd. Jeszcze niedawno miałam spory zapas, ale zużyłam do
    backupów i teraz nie mam ani jednej, a w tym dziadoskim carrefourze,
    euro i komputroniku niedaleko mojego domu nie ma "dobrych" płytek (nawet
    nie ma prawie żadnych-ale wiocha!), ale do reala nie chce mi się teraz
    specjalnie jechać.

    --
    animka

  • 40. Data: 2011-05-17 06:15:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 15 May 2011 23:29:35 +0200, animka napisał(a):

> [...]
    > nie kupię, bo wszystkie płytki Verbatim były wadliwe. To nawet wstyd dla
    > takich salonów Euro, żeby płytek nie można było kupić, bo czasami to

    Uwaga, uwaga. Animka właśnie dokonała odkrycia, przy którym dotarcie przez
    Kolumba do wybrzeży Ameryki, to mały pikuś... ;D

    [ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć ]
    [ kołdrę na swoją stronę. (znalezione gdzieś w necie ) ]