    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Odstraszanie gołębi
    Date: Tue, 24 Feb 2015 13:53:55 +0100

    W dniu 23.02.2015 o 23:15, Tornad pisze:

    > Pomysl przedni tylko co na to kominiarze jak im portki poprzypalasz?
    nie poprzypalasz. ten laserek z ebaya potrafi po dłuższej chwili zapalić
    z bliska ciemną siarkę zapałki. kartki papieru nie przepali. pozatym u
    nas aby kominiarz wszedł na dach, najpierw musi poprosić o klucz, podać
    powód wejścia...
    > Pomysl nie jest nowy. Kilka lat temu czytalem, ze jakas amerykanska firma
    > produkuje urzadzenie, ktore skutecznie chroni pomieszczenie od... komarow.
    > Dosc zlozony, inteligentny
    ja to widziałem jako startup. tyle że wewnątrz mieszkania to może być
    naprawdę niebezpieczne.
    ToMasz