eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową..... › Re: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....
  • Data: 2013-04-10 17:23:52
    Temat: Re: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-10 15:57, Ergie pisze:
> [...]
    owym-nasza-wina-nasz-problem-n59747.html

    > Gdzie jest jakiś wyrok w tym linku? Ja tu widzę tylko opinię prawnika.

    Jaki wyrok - to ogólna ocena prawników i to nie jednostkowa, a
    powszechna. Sądy orzekają różnie - w zależności od konkretnej sprawy.
    A te opinie prawników też nie wskazują pracownika jako jedynego
    i zawsze winnego, a wręcz odwrotnie.

    > Ilu prawników tyle opinii.

    Jakoś tak średnio - podejrzewam, że nawet nie przeczytałeś dokładnie
    co tam napisano.

    > Kto orzekł?

    Sąd jak mniemam - pamiętasz choć 3 postingi wstecz? Pamiętasz o czym
    pisał PJ?

    > Wydaje mi się, że jednak ciągle w Polsce orzekają sądy, a
    > nie dziennikarze albo prawnicy. To że jakiś prawnik skupia się na winie
    > pracownika pomijając zaniedbanie ze strony pracodawcy o niczym nie
    > świadczy.

    Błądzisz - dostałeś materiał, który miał pokazać, że niekoniecznie
    jest tak jak sugerowałeś.

    > Oczywiście, przecież prowadzę archiwum i wyszukiwarkę wyroków :-)

    Nie musisz, ale skoro pisałeś "W znanych mi przypadkach orzekał tak jak
    napisałem" to jest tego dużo i pewnie coś znajdziesz.

    Poczekam.