eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową..... › Re: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....
  • Data: 2013-04-11 11:56:30
    Temat: Re: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jakoś tak średnio - podejrzewam, że nawet nie przeczytałeś dokładnie
    > co tam napisano.

    Czytałem - jest to opinia jakiegoś prawnika - ma do niej prawo.

    > Błądzisz - dostałeś materiał, który miał pokazać, że niekoniecznie
    > jest tak jak sugerowałeś.

    Mam tego świadomość, dlatego zawsze jak się wypowiadam na temat prawa to
    piszę tylko o znanych mi wypadkach, bo to że w podobnej sprawie dwa sądy
    wydadzą dwa różne wyroki to niestety w Polsce standard.

    > Nie musisz, ale skoro pisałeś "W znanych mi przypadkach orzekał tak jak
    > napisałem" to jest tego dużo i pewnie coś znajdziesz.

    Nie dużo raptem 2, ale to wszystkie jakie skończyły się w sądzie. W
    pozostałych przypadkach pracodawca zawsze brał koszty na siebie.

    > Poczekam.

    Nie wiem, czy uzasadnienia do wyroków są gdzieś dostępne online jeśli tak to
    zapytam prawnika i podam sygnaturę akt.

    Pozdrawiam
    Ergie