eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową..... › Re: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....
  • Data: 2013-04-11 01:35:27
    Temat: Re: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 15:35:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Osobiście nie wsiadłbym do nieubezpieczonego samochodu służbowego. I
    > nie chciałbym pracować u pracodawcy, który tak "oszczędza".

    A to jakiś czas temu były takie targi w policji.

    Bo policja policzyła, że ponieważ w skali kraju mają bardzo dużo samochodów
    które bardzo dużo jeżdżą, to ogólnie nie ma sensu kupować im AC, bo wypadki
    się po prostu zdarzają i zdarzać będą, a zamiast paść ubezpieczyciela to
    taniej po prostu te samochody remontować za te pieniądze które kosztowałoby
    AC - w sumie niegłupio.

    Dodatkowo okazało się że jest jeszcze "taniej" bo właśnie w razie jak
    sprawcą jest policjant, no to mu można po pensji pojechać.

    No i jakaś tam wojna policjanto-policyjna o to była (tzn. głównie o te trzy
    pensje), znalazła się nawet oferta jakiegoś ubezpieczyciela skierowana do
    policjantów kierujących radiowozami, o indywidualne "AC" na policjanta.

    A docelowo to nie wiem jak się to skończyło.