  • Data: 2010-10-01 11:21:16
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 01 Oct 2010 07:55:16 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Musial wam niezle podpasc, pis nie umial zorganizowac wyborcow, czy
    > :-)

    Nam nie. Trudno powiedzieć, że był dobrym preziem (chociaż za
    jego kadencji wyremontowano DK1, torowisko pod nieszczęsny ŁTR,
    który niespecjalnie działa, czy całą kanalizację w mieście),
    owszem, ale zaproponowana alternatywa była i jest równie
    kiepska. I tu się przyznaję otwarcie, głosowałem przeciw
    odwołaniu bo:

    a) referendum na pół roku przed wyborami to tylko wcześniejszy
    start kampanii wyborczej i marnowanie kasy,
    b) bo odwołanie to jedno, ale co potem? Potem dorwał się do
    koryta zarząd komisaryczny, który wcale nie jest lepszy.

    > Po pierwsze to wladze miejskie nie maja az tak duzo do powiedzenia i
    > nie dostrzezesz, po drugie pewne rzeczy musza potrwac. Chocby taka
    > drobra sprawa jak z tym kierownikiem od dezorganizacji ruchu.

    Nadal nie jetem pewiem, czy to nie gest przed wyborami. A prawda
    jest taka, że w marcu, zaraz po referendum Joński zarządził
    wielkie weekendowe łatanie dziur, osiem ekip przez 24 godziny na
    dobę. Bez względu na pogodę i inne okoliczności. Polegało to na
    tym, że jechał kociołek z masą bitumiczną, za nim dreptało dwóch
    kolesi, jeden pchał taczkę z masą, drugi łopatą wrzucał porcję
    gorącej masy w dziurę bez żadnego czyszczenia, usunięcia wody,
    etc i przyklepywał. Potem oczywiście Joński grzmiał, że
    skontroluje robotę, że jeśli będzie źle, to nie zapłaci, a od
    kwietnia zajmą się tym ,,profesjonalne'' firmy. A potem wszystko
    ucichło i dopiero po jakimś czasie Joński wsławił się
    posadzeniem 100000 kwiatów na miejskich klombach. Zacny to czyn,
    ale może należało go odłożyć do czasu, gdy ważniejsze problemy
    zostaną rozwiązane?

    > Ale taki prosty wskaznik .. wydzial komunikacji w jakich godzinach byl
    > czynny a w jakich jest ? :-)

    Jak rejestrowałem samochód rok temu, to się ładnie umówiłem
    przez telefon, termin dostałem za tydzień. Teraz ponoć znów się
    tam dzieją sceny dantejskie, a terminy przekraczają miesiąc.

    r.