  • Data: 2010-10-01 13:11:32
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc
    Od: tadek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Paź, 11:43, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w

    > Ale czynny codziennie 8-16, czy 8-20 ?
    >
    > Taka drobna sprawa a wskazuje czy prezydent uwaza ze urzad ma byc
    > dla petenta czy petent dla urzedu :-)
    >
    > Jeszcze rozumiem jakas mala gmine, w ktorej "caly urzad zamykamy o
    > 16", ale w Lodzi pewnie jak we wrocku - jest tych okienek ze 30, to
    > czemu
    > nie moga pracowac zawsze na dwie zmiany ?
    >
    > J.

    2 lata temu rejestrowałem w łódzkim W.K. NOWY samochód kupiony u
    dilera w UE nie w Polsce. W Łódzkim WK wyznaczono mi przegląd za 2
    lata na nowy samochód bo z Litwy gdzie go kupiłem przyjechałem na
    kołach. Dyrektor WK powiedział mi że gdybym go przywiózł na lawecie
    ew. pojechał na Litwę przywiózł fakturę dostałbym numery próbne i
    ponownie pojechał na Litwę po samochód to wtedy wyznaczyliby pierwszy
    przegląd za 3 lata. Argumenty że w Warszawie, Krakowie w takich
    przypadkach wyznaczają pierwszy przegląd za 3 lata nie trafiały do
    faceta. Z rozmowy odniosłem wrażenie że facet nie ma bladego pojęcia o
    ustawie o ruchu drogowym i żadnych kwalifikacji na zajmowane
    stanowisko poza chyba przynależnością do "właściwej" w danym momencie
    partii.Napisałem skargę na WK do Kropiwnickiego na łódzki WK.
    Odpowiedź dostałem ku mojemu wielkiemu zdziwieniu od Dyrektora WK
    któremu sprawę przekazał Kropiwnicki. Po 8 miesiacach walki z WK
    widząc że sprawa może wylądować w Strasbourgu i może grozić
    odszkodowanie dla mnie łaskawie "w drodze wyjątku" zgodzili się na 3
    lata do pierwszego przeglądu. Do czasu jak nie będzie RZETELNYCH
    konkursów na stanowiska w administracji publicznej nie będzie
    fachowości bez względu która opcja rządzi. Dodam milion zł darowizny
    przez dyrektora Zakładu Wodociągów na fontannę przed kościołem św.
    Faustyny, proces sądowy byłego dyrektora MPO, córeczkę byłego senatora
    Monikę Kern w radzie nadzorczej ww MPO,przepychankę z mianowaniem
    dyrektora zresztą nędznego reżysera Królikiewicza i szereg innych
    spraw.