  • Data: 2010-10-01 15:32:36
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-01 13:58, Robert Rędziak pisze:

    > To się nazywa ,,uspokojenie ruchu'' i chyba jest częścią
    > większego planu p.t. 60km/h i fotoskody.
    Jak słyszę to uspokojenie ruchu to mi się DK94 między Krakowem a
    Olkuszem przypomina i mi ciśnienie rośnie. Podobnie
    Puławy-Parchatka-Kazimierz Dln. TO może jest fajne jak się jeździ 15kkm
    rocznie ale dla mnie (14 mies i 78kkm) to jest jakaś masakra:(
    A ze skodami to tam macie fajnie, czasem dwie chodzą po Włókniarzy każda
    w inną stronę:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050