  • Data: 2009-02-10 00:17:23
    Temat: Re: Odpalanie motocykla "szybkim startem"
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF napisał(a):

    > Bo silnik jest zaprojektowany do obciążeń które wynikają z normalnego
    > spalania mieszanki powietrzno-paliwowej a nie wynalazku który zmienia
    > skład tej mieszanki i jej zachowanie w komorze spalania.

    Ueee... Desperujesz drogi Mirmilku. Samostarty ulatwiaja rozruch
    silnika. Z podkresleniem slowa rozruch, ktory to sdtan silnika nie jest
    jego normalnym stanem. W sensie - uruchamiam (z roznych przyczyn) silnik
    na samostarcie, a juz za chwile pracuje on sobie zgodnie z zalozeniami
    projektowymi.

    > Jeśli ktoś ma sprzęt jednocylindrowy to zdecydowanie odradzam
    > takie wynalazki. Zdrowsze będzie palenie na pych.

    Czy ja wiem... Ciezko widze palenie na pych wspolczesnego singla
    pojemnosci >350ccm z zajebistym automatycznym odpreznikiem dla leniwych ;)