-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer03.am1
!peering.am1!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
Subject: Re: Odpalanie cieplego diesla
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5658ab5f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<n3h6b2$k02$1@speranza.aioe.org>
<565c79af$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
<n3i03n$uen$1@usenet.news.interia.pl>
<565c87d8$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<565c8d8e$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Mon, 30 Nov 2015 19:49:08 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <565c8d8e$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <565c9a25$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.149.180
X-Trace: 1448909349 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22831 83.30.149.180:62942
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1887900750
X-Received-Bytes: 2285
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573215
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-11-30 o 18:55, J.F. pisze:
>>> Klemy i zaciski czyste?
>> Tam gdzie przystawiam kable, to sobie uzdatniłem,
>> a zaciski i klemy jak czyste w fabryce założyli, to takie są :-)
>
>>> Bo akumulator-zdechlak ma napięcie, ale nie ma prądu.
>> Coraz bardziej na to wygląda.
>> Jeszcze tydzień temu odpalał bez zarzutu,
>> ale od piątku jest coraz gorzej.
>
> Zdechlak nie kreci "zdrowo". Podobnie jesli jest klopot na klemach.
> Nie szukaj problemu tam, gdzie go nie ma ...
>
> Aczkolwiek z tymi napieciami cos jest nie tak.
Ja tam na elektryce samochodowej się znam tyle, co tu przeczytam :-)
Ale on zimny odpala nadal bez wahania, a ciepłym kręcić musi
kilka sekund, więc nie jest jakiś bardzo zdechły.
Jestem na 100% pewny tego co napisał Lewis, że w tym modelu silnika to
kwestia oprogramowania w połączeniu ze słabszym minimalnie od
nominalnego kręceniem.
Przez ostatnie dwa dni wyciągałem miernik przed każdym rozruchem
i po jeździe i akumulator słabnie w oczach,
tak jakby miał małą pojemność.
Jutro muszę coś zrobić, bo w piątek muszę do Drezna.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.15 19:51 cef
- 02.12.15 20:25 j...@g...com
- 02.12.15 22:05 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?