  • Data: 2011-01-09 05:27:25
    Temat: Re: Odp: jaki tv - plazma czy led?
    Od: "j.r." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:
    > Fajne tam prądy w sterownikach muszą hulać...
    > Z pewnością walą w LEDa impulsowo np. 1A i prąd średni 20mA
    > aby dać jasność większą, większą przenikliwość na większą odległość.
    Witam,
    dokładnych pomiarów nie robiłem ale w samochodzie z radiem fm
    z syntezą z odległości ok 20-30m od telebimu ok 3m przekątnej
    słychać na częstotliwościach stacji radiowych zawartość obrazu.
    Zakłócenia skojarzyłem po chwili gdy oczojebna reklama mnie oślepiła
    słysząc jednocześnie trzask w radiu.
    --
    pzdr, j.r.