  • Data: 2011-01-09 13:17:19
    Temat: Re: jaki tv - plazma czy led?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Jan 2011 01:08:36 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Zupełnie możliwę. Wezmę drugi i policzę jeszcze raz.

    Faktycznie, to ja musze zmienic :-)

    Jakos tak spojrzalem i mi sie nie skojarzylo ze to 12x7 metrow.

    Ale to juz wielkie bydle, stadionowe bym rzekl, a stadion kosztuje 700
    mln..

    >Ani spojrzenie na diagram niczego nie daje, anie spojrzenie na monitor

    Daje tyle ze widac iz zolte kolory monochromatyczne leza prawie na
    linii prostej z czerwonym i zielonym (monochromatycznym).
    Czyli przez mieszanie mozna uzyskac prawie wszystkie zolte odcienie,
    jedyny zysk z modelu RGBY bylby z tego ze skladowe RG nie sa
    monochromatyczne.

    >niczego nie potwierdza. Trzeba by do tego wiedzieć, co to jest ten
    >"żółty", "czerwony" i "zielony". I jeszcze co to jest "pięknie".

    http://www.google.pl/images?q=gold&num=20&hl=en&safe
    =off&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

    Choc w sumie .. nie mam porownania z oryginalem :-)

    >Ile razy taki telebim widuję (zwykle koło warszawskiej "Riviery"),
    >to mam wrażenie, że ma nadmiar jasności, a nie niedobór.

    Ale w czerwieni ?

    Trzeba przyznac ze te niebieskie led "bija po oczach", czerwone
    niekoniecznie.

    J.