  • 1. Data: 2011-07-05 08:51:28
    Temat: Odp: Re: Opona na tor do 14
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 lipca 2011, 08:49:45 UTC+2 użytkownik Artur Zabroński napisał:

    > Cos drogowego z nastawieniem na sport pewnie wystarczy i nie zniknie w
    > oczach.
    Skonczy sie pewnie na PP 2CT.

    Pytanie pomocnicze: jakiej zmiany spodziewac sie po gumie 190/55 zamiast stockowej
    190/50?

    > PS. Napraw se czytnik bo wszystko w jednej lini piszesz.
    Nie baudzo moge, pisze z gugla.

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2011-07-05 08:59:10
    Temat: Re: Odp: Re: Opona na tor do 14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-05, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > Skonczy sie pewnie na PP 2CT.
    >
    > Pytanie pomocnicze: jakiej zmiany spodziewac sie po gumie 190/55 zamiast stockowej
    190/50?

    Stockowo mam 180/55, jezdzilem na 190/55 i 190/50. Zmiany takie ze
    ladniej sie kladzie w winkle bo opona bardziej okragla. U mnie zmiany na
    plus, dlatego teraz tylko 190/55. Skutki uboczne to drynda bedzie
    wolniejsza z racji zmiany przelozenia, niby roznica zadna ale u mnie na
    stockowej przy 6000 rpm bylo 160 km/h, teraz jest 170. Co ciekawe, na
    Racetecach 190/55 roznica ta byla mniejsza.

    > Nie baudzo moge, pisze z gugla.

    Enter na klawiatusze masz.

    --
    Artur