  • 1. Data: 2011-07-04 14:17:29
    Temat: Opona na tor do 14
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Wybieram sie na tor. Tak, tramwajem. Chce kupic gumy, ktore wytrzymaja 240 minut
    palowania w 2 dni i nie pozwola mi skraszowac dryndy (o ile istnieja gumy, ktore
    zniosa 260kg i 150 Nm przez 4 godziny). Nie chce typowych torowek bo nie wiem jaka
    bedzie pogoda. Nie chce kupowac wetow i slickow bo nie wiem kiedy znow pojawie sie na
    torze. I tak dalej...

    Jakies sugestie? Blisko mi do Qualifierow ale PilotPowery (ewentualnie w wersji 2CT)
    czy BT014 tez sa w rozsadnych pieniadzach. Na zadnych z ww. gum nie latalem wiec nie
    mam o nich pojecia.

    Jakies sugestie? Chodzi mi o to, ktore dadza najwieksza uniwersalnosc (sucho/mokro) i
    trwalosc. Nie musze drzec kaskiem po asfalcie bo ani umiejetnosci ani motocykla
    nadajacego sie do tego nie mam...

    A moze jakies inne modele?

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2011-07-05 06:30:36
    Temat: Re: Opona na tor do 14
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 4 Jul 2011 07:17:29 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za doktorski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    2CT) czy BT014 tez sa w rozsadnych pieniadzach. Na zadnych z ww. gum nie latalem wiec

    Ja mam w SV PilotPower 2CT i wytrzymaly mi w sumie jakies 400 minut w
    Poznaniu i w Nowodworze. Mysle, ze jeszcze zostalo im mieska na jakies 4
    sesje (80 minut). Moj motocykl jest lzejszy niz Twoj i slabszy (100Nm,
    180kg) a moja jazda niezbyt szybka (2:07 w Poznaniu). Wnioski wyciagnij sam
    :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2011-07-05 06:49:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-04, doktorski <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > typowych torowek bo nie wiem jaka bedzie pogoda. Nie chce kupowac wetow
    > i slickow bo nie wiem kiedy znow pojawie sie na torze. I tak dalej...

    http://www.youtube.com/watch?v=gU4CdGXP3Z0

    Zapytaj tego goscia na czym latal ;-) "An amazing motorcycle". Obawiam
    sie ze zadna torowka by nie wytrzymala na tym walcu dluzej niz 120
    minut.

    > Jakies sugestie? Blisko mi do Qualifierow ale PilotPowery (ewentualnie
    > w wersji 2CT) czy BT014 tez sa w rozsadnych pieniadzach. Na zadnych
    > z ww. gum nie latalem wiec nie mam o nich pojecia.

    Cos drogowego z nastawieniem na sport pewnie wystarczy i nie zniknie w
    oczach. Ja ujezdzam teraz Conti Sport Attack, fajne gumki i dobrze
    trzymaja. Ale lepiej wez sobie drugi tyl bo jednej moze byc za malo.

    PS. Napraw se czytnik bo wszystko w jednej lini piszesz.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-07-05 08:04:22
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 5 Jul 2011 10:38:00 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Juz mialem sie z gaska przywitac, gdy doszedlem do wymogu
    > posiadania kombi. Pytanie: jak to wyglada w praktyce? Wszyscy wskakuje w
    > jednoczesniowe Arlen Ness-y, czy tez jest roznie? W czym Ty jezdzisz w
    > Pozen?

    Na SpeedDay trzeba miec kombinezon skorzany, ale niekoniecznie
    jednoczesciowy, nie widzial`em nikogo w teksach nigdy. Ostatnio na dniach
    Yamahy ludzie jezdzili w teksach, wiec to nie wynika z regulaminu toru
    tylko z rodzaju imprezy. Podejrzewam, ze na moto popoludniach, czy dniach
    motocyklisty bedzie mozna jezdzic w teksach. Najlepiej napisz do nich
    maila z pytaniem po prostu.

    Ja jezdze w dwuczesciowym skorzanym.

  • 5. Data: 2011-07-05 08:38:00
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał

> [...]
    > sesje (80 minut). Moj motocykl jest lzejszy niz Twoj i slabszy (100Nm,
    > 180kg) a moja jazda niezbyt szybka (2:07 w Poznaniu). Wnioski wyciagnij

    Sorry za drobny offtop, ale musze sie podpiac z pytaniem torowym. Chodzi mi
    po glowie ten Poznan. Nawet widzialem info o 2-dniowym szkoleniu na ich
    stronie. Juz mialem sie z gaska przywitac, gdy doszedlem do wymogu
    posiadania kombi. Pytanie: jak to wyglada w praktyce? Wszyscy wskakuje w
    jednoczesniowe Arlen Ness-y, czy tez jest roznie? W czym Ty jezdzisz w
    Pozen?

    Pozdro

    Pawel

    SVSZ i SC33'98

  • 6. Data: 2011-07-05 09:18:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 5 Jul 2011 12:07:57 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dzieki. Napisze, choc podejrzewam, ze ma byc kombi -- tak napisali w
    > regulaminie. Pytalem, bo ciekawilo mnie jak przestrzegany jest przez nich
    > samych ich wlasny regulamin. Skoro nie widziales teksow... to chyba jednak
    > przestrzegaja.

    Byc moze SpeedDay po prostu przyciaga inny rodzaj motocyklistow, tam
    wiekszosc maszyn ma owiewki torowe i koce grzewcze :)

    > OK. Bede sie pewnie musial zaopatrzyc jakos w nieodleglej przyszlosci -- ech
    > kolejny wydatek, co przy stajni zlozonej z 2 teoretycznie tylko niepsujacych
    > sie motocykli sie robi bolesne do uciagniecia:))

    Zapytaj czy Cie wpuszcza w innych ciuchach po prostu. A na tor na pewno
    warto sie wybrac.

  • 7. Data: 2011-07-05 10:07:57
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

  • 8. Data: 2011-07-12 17:25:50
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    On 4 Lip, 16:17, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > 6, tu doktorski;
    > [...] PilotPowery (ewentualnie w wersji 2CT)

    Tak, to najlepszy wybór. Sprawdzałem w Poznaniu osobiście buza jako
    jeszcze 1CT. 02:00:xx dały radę zrobić... ;-)

    pj