  • 1. Data: 2011-07-05 07:02:15
    Temat: Nowa Husquarna - nazwa chyba nie zobowiazuje
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze

    News o nowej Husce:
    http://satanizm.eu/mag-SprzedaJE-dusze-na-cmEntarZu.
    mp4

    czyli dlugi link
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2011/July/jul411-husqvarnas-nuda-900r-unvei
    led/

    Dla nieklikatych - 900ccm silnik przerobiony z BMW 800ccm.
    Zreszta na najszybszym portalu motocyklowym tez jest. Tak se klepie, bo mi
    sie nazwa spodobala, akurat NIE pasuje do 100KM supermoto.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 2. Data: 2011-07-05 11:26:09
    Temat: Re: Nowa Husquarna - nazwa chyba nie zobowiazuje
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-05 09:02, Jasio pisze:
    > Tak se klepie, bo mi
    > sie nazwa spodobala, akurat NIE pasuje do 100KM supermoto.

    Nuda panie

  • 3. Data: 2011-07-05 18:02:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-05 09:02:15 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

> [...]

    > Dla nieklikatych - 900ccm silnik przerobiony z BMW 800ccm.
    > Zreszta na najszybszym portalu motocyklowym tez jest.

    Fajnie że Husqa wychodzi bardziej poza offroad i to w niegrzecznym
    stylu, choć trochę to dreptanie po śladach KTMa. Zapowiada się ciekawy
    sprzęt, choć mi nie za bardzo podchodzi dizajn, zwłaszcza przedni
    reflektor.

    > Tak se klepie, bo mi
    > sie nazwa spodobala, akurat NIE pasuje do 100KM supermoto.

    A mi nie pasuje nazywanie 175 kg sprzęta per supermoto. To jakby
    Hayabuzę nazwać "super bike". Ale marketoidy wiedzą lepiej. W sumie
    określenie "enduro" już sprowadzili do poziomu sloganu nie mającego
    wiele wspólnego z offroadem.

    de Fresz

  • 4. Data: 2011-07-05 18:05:23
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zreszta na najszybszym portalu motocyklowym tez jest. Tak se klepie, bo mi
    > sie nazwa spodobala, akurat NIE pasuje do 100KM supermoto.
    Mozna powiedziec ze powialo Nuda ;)

    Fajne moto

    --
    Bartek