  • 1. Data: 2011-07-04 07:59:47
    Temat: Fotki z Hartowca
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Hej

    Byłem na urlopie więc trochę późno i za dużo nie pstrykałem ale coś tam
    jest :)

    http://www.sobkowiak.poznan.pl/rozanscy_2011/

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 2. Data: 2011-07-05 14:31:28
    Temat: Re: Fotki z Hartowca
    Od: Dudas <...@...com>

    W dniu 2011-07-04 09:59, Kryhu pisze:
    > Hej
    >
    > Byłem na urlopie więc trochę późno i za dużo nie pstrykałem ale coś tam
    > jest :)
    >
    > http://www.sobkowiak.poznan.pl/rozanscy_2011/

    Tylko jeden motur tam byl? ;)

    Pozdrawiam
    Dudas

  • 3. Data: 2011-07-06 16:11:17
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-07-05 16:31, Dudas pisze:

    > Tylko jeden motur tam byl? ;)

    Ale za to cale stada dzieci. Nie ma to jak hartkorowa impreza zlych
    motocyklistow :-)

    Jakby napuscic tak nasz "system" z "wymiarem sprawiedliwosci" na czele
    na impreze, to sporo dzieci przybylo by w osrodkach tzw "opiekunczych" :-)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2011-07-07 09:34:19
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 7/6/11 6:11 PM, Piotr May pisze:

    Hej

    > Ale za to cale stada dzieci. Nie ma to jak hartkorowa impreza zlych
    > motocyklistow :-)

    Ale widzę że już drugi rok z rzędu te dzieci gryzą Cie w oczy? ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 5. Data: 2011-07-07 10:08:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-07, Kryhu <k...@p...pl> wrote:

    > Ale widzę że już drugi rok z rzędu te dzieci gryzą Cie w oczy? ;)

    Jakie dzieci? Bo nie kojarze ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-07-07 18:23:39
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-07-07 11:34, Kryhu pisze:
    > W dniu 7/6/11 6:11 PM, Piotr May pisze:
    >
    > Hej

    > Ale widzę że już drugi rok z rzędu te dzieci gryzą Cie w oczy? ;)

    Drugi ? Chyba z szósty. Gryzą mnie od momentu dyskusji nad Kają i
    bulwersacją Jacka R. jak to zle Jacol wychowuje dzieci, ze bierze je na
    imprezy motocyklowe. (zresztą na tym "forum")

    Hipokryzja mnie w oczy gryzie.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 7. Data: 2011-07-07 19:14:02
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-07-07 20:23, Piotr May pisze:

> [...]
    > bulwersacją Jacka R. jak to zle Jacol wychowuje dzieci, ze bierze je na
    > imprezy motocyklowe. (zresztą na tym "forum")

    ps. Krychu fotki świetne, jak zwykle zresztą.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl