eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: Odp: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
  • Data: 2010-03-23 22:16:03
    Temat: Re: Odp: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    news:hobcje$jb$1@mx1.internetia.pl...
    > Rzeszów to ładne miasto.
    > Byłeś kiedykolwiek w Solinie?
    > Rozważałem je pod kątem możliwości zamieszkania, a nie pracy.
    > Skoro są inżynierowie, chcący tam mieszkać,
    > to dlaczego zakładać, że nie ma młodych chcących tam pracować.

    Pytanie jak daleko jest to biuro od Rzeszowa...

    Generalnie trend jest raczej z prowincji do dużych miast
    czy nawet za granicę do bogatszych krajów bo w dużych
    miastach jest po prostu więcej szansy na znalezienie pracy.

    Rzeczywiście jak się przeprowadzasz bo lubisz Rzeszów to
    jest wtedy co innego niż jak się przeprowadzasz bo tam jest
    firma która akurat dziś daje zatrudnienie...
    Pomyśl o przyszłości: kupisz dom, zapuścisz korzenie, dzieci
    pójdą do szkoły, narobisz sobie przyjaciół - firma Cię nie
    będzie potrzebować albo tobie się znudzi i będziesz chciał
    zmiany: jaka jest szansa znalezienia czegoś nowego w takiej
    Jesionce pod Rzeszowem a jaka np. gdzieś pod Warszawą,
    Londynem czy Chicago?