  • Data: 2013-06-11 22:19:47
    Temat: Re: Odp: Odp: Wyświetlacz znakowy około 160 znaków
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > :-)
    > No to leżę "polegnięty" i naciskam guziki, a na wyświetlaczy mam piękne
    > obrazki
    > z wartościami zmieniającymi się od min do max.
    > I to dla dwóch zmiennych, a może być ich dziesięć.
    > Oprócz tego jeszcze jest taki trójkącik co się zwiększa.
    > To wszystko na wyświetlaczu 128x64.
    > Obługuje to dsPIC 16-bitowy i właśnie żona mi melduje, że program
    > na przestarzały rdzeń 8-bitowy już jest też gotowy.

    No tak, ale składasz znaki w takim razie.
    A co do żony... właśnie się zastanawiam nad jedną kwestią. Czy
    zazdrościć, czy wpaść w przerażenie. Z jednej strony wspaniała pomoc, z
    drugie prawdopodobna rozmowa przy "kotlecie" na temat rejestru w procku ;)
    Chyba jednak pozazdrościć!

    > Też polecam. Jak i Microchip, Silab, ARM i co tam chcesz.
    > Liczy się algorytm, xx MHz i xxx kB Flash, a nie liczba bitów.

    Jasne, a nie chcesz może z Renesasa kilka kostek + debuger? Serio pytam.
    Dodam 5 tomów dokumentacji do proca (mam 2 serie).

    > A interesuje Cię HMI z LCD i kilkoma zmiennymi, które obsłużysz po RS lub
    > SPI za tankowanie samochodu :-)

    Kwestia co to potrafi i jak będę mógł z tego korzystać. Napisz proszę
    coś więcej na priv.
    Serwer 1024.pl, a konto jak imię.

    Miłego.
    Irek.N.