  • Data: 2013-06-12 10:59:23
    Temat: Odp: Odp: Odp: Wyświetlacz znakowy około 160 znaków
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :-)
    > No to leżę "polegnięty" i naciskam guziki, a na wyświetlaczy mam piękne
    > obrazki
    > z wartościami zmieniającymi się od min do max.
    > I to dla dwóch zmiennych, a może być ich dziesięć.
    > Oprócz tego jeszcze jest taki trójkącik co się zwiększa.
    > To wszystko na wyświetlaczu 128x64.
    > Obługuje to dsPIC 16-bitowy i właśnie żona mi melduje, że program
    > na przestarzały rdzeń 8-bitowy już jest też gotowy.
    No tak, ale składasz znaki w takim razie.

    Jest cały obraz, "złożony" w arkuszu kalkulacyjnym.
    W arkuszu, bo łatwiej posklejać niż w Paint'cie

    >A co do żony... właśnie się zastanawiam nad jedną kwestią. Czy
    >zazdrościć, czy wpaść w przerażenie. Z jednej strony wspaniała pomoc, z
    >drugie prawdopodobna rozmowa przy "kotlecie" na temat rejestru w procku ;)
    >Chyba jednak pozazdrościć!
    Dopóki kotlet jest smaczny, to co w tym złego:-)
    Zresztą programuje jeszcze syn i córka, więc się wymieniają w kuchni.

    >Jasne, a nie chcesz może z Renesasa kilka kostek + debuger? Serio pytam.
    >Dodam 5 tomów dokumentacji do proca (mam 2 serie).
    Chętnie się zapoznam z Renesasem, ale co on tam ma na pokładzie?
    Może na razie podaj jakiś link.
    Bo ja mam tu pełne szufladki różnych, które sobie wybieram zgodnie z tym co
    aktualnie potrzebuję.

    S.