    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odp: Odp: Problem, skrzyżowanie, przepisy
    Date: Mon, 9 Apr 2012 10:53:54 +0200

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 21:27:56 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Może i tak, tylko niekoniecznie na każdym skrzyżowaniu, więc po co taki
    > przepis dotyczący każdego wprowadzać?

    Mysle ze sami na to nie wpadlismy. Jest konwencja wiedenska o znakach i
    sygnalach, ale tam tak wyraznie to nie pisze.
    Albo komus to bylo potrzebne w organizacji ruchu, albo cala Europa wpadla w
    pulapke "bo tak zapisane w konwencji, ze tylko w kierunku strzalki"

    KRBRD choc raz sie przydala i konwencje wystawila - ale czemu bez obrazkow
    http://www.krbrd.gov.pl/prawo/prawo_miedzynarodowe_k
    onw_wieden_o_znakach_drogowych.htm

    Ja tam nie widze tego co u nas pisza o S-3 - ze zapewnia bezkolizyjny ruch
    w kierunku wskazanym strzalka.

    J.