  • Data: 2014-04-05 12:28:08
    Temat: Re: Odp: C vs. ASM na przykładzie PIC18F
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Apr 2014 11:10:49 +0200, Sylwester Łazar<i...@a...pl>
    wrote:
    > 3) wysnucie SWOJEGO pomysłu, narzucanie go INNEMU, a potem
    potępienie za
    > głupotę.

    Nie wiem skąd takie wnioski wyciągasz, nic bardziej mylnego.

    > Już Ci napisałem delikatnie, że musisz o to POPROSIĆ.

    Słowo "proszę" padało z mojej strony za każdym razem. Nie wiem, mam
    paść na kolana albo kupić kwiaty? ;) Naprawdę jestem ciekaw ile czasu
    Ci to zajmie, jakie problemy będziesz miał podczas implementacji i
    jak sobie z nimi poradzisz i jakie wnioski wyciągniesz po realizacji
    projektu. Uważam, że jest to bardzo świetny pomysł na pewien proof
    of concept zrealizowany w asm. Jako programista asm, krytukujący
    (całkiem sensownie zresztą) wady kompilatory języków "wyższego
    poziomu" powinieneś dać przykład realizacją właśnie takiego projektu.
    A Ty zamiast rzetelnej dyskusji robisz za każdym razem focha,
    propozycję odbierasz jako podpuszczanie a nawet atak, z góry
    zakaładając, że chce Cię wprowadzić na jakaś minę. A uwagi typu
    "musisz mi za to zapłacić" w czasach powszechnego i modnego "open
    source'a" uważam za słabe, nie wspominając zupełnie o tym, że to
    klasyczny unik typu "nie bo nie", "chciałbyś", "musisz o to
    poprosić", "nie będę zajmował się pierdołami" itp.

    --
    Marek