  • Data: 2014-04-05 13:39:59
    Temat: Odp: Odp: Odp: C vs. ASM na przykładzie PIC18F
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe czy to demo ma wyłączoną optymalizację czy też 'ten typ tak ma'.
    Ma włączoną.
    "MPLAB C18 v3.12 (demo)
    Copyright 1999-2005 Microchip Technology Inc.
    Days remaining until demo becomes feature limited: 56
    WARNING: The procedural abstraction optimization will not be supported when
    the demo becomes feature limited."
    Czyli za 56 dni abstrakcyjna optymalizacja zostanie wyłączona.
    Cokolwiek to znaczy. Może zacznie działać lepiej :-)

    Widać, że ten C18 jest gorszy od HI-Techa.
    Jednak, to że Microchip ma kiepski kompilator zauważył już dawno Zbych.
    Ja tylko pokazałem jak to wygląda.

    Problem jest taki, że średnio też jestem zadowolony z tego kodu HI-Techa.

    Nie wiem na co są pisane naprawde dobre kompilatory.
    Teraz zmienić procesor to nie jest duży problem.
    Problemem jest dobry kompilator i obawiam się, że tendencja jest taka, aby
    sprzedać marny produkt,
    a wmawia się ludziom, że czyni cuda.
    S.