  • Data: 2014-04-05 12:48:18
    Temat: Odp: Odp: C vs. ASM na przykładzie PIC18F
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "musisz mi za to zapłacić" w czasach powszechnego i modnego "open
    > source'a" uważam za słabe, nie wspominając zupełnie o tym, że to
    > klasyczny unik typu "nie bo nie", "chciałbyś", "musisz o to
    > poprosić", "nie będę zajmował się pierdołami" itp.
    >
    > --
    > Marek
    Ja tylko napisałem: "musisz o to poprosić"
    Te słowa:
    "nie bo nie", "chciałbyś", oraz "nie będę zajmował się pierdołami" itp.
    siedzą w Twojej głowie.

    Ale nie chcem z Tobą dyskutować.
    Nie, że to bezowocne, bo zauważam, że starasz się być obiektywny, ale
    po prostu Ty nie zrobiłęś takiego porównania, poświęcając swój czas i
    pisząc:
    a) w ASM
    b) w C

    Ja to zrobiłem, wyciągnąłem wnioski i podzieliłem się FAKTAMI.

    I to masz za darmo. Myślę, że to przyda się innym, a może i Tobie.
    Jeśli uważasz, że test który zrobiłem jest głupi, no to mi przykro,
    ale nie będę nad tym ubolewał.
    S.