  • Data: 2011-01-09 12:06:14
    Temat: Re: Odp: Było nie raz - światła na skrzyżowaniu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Jan 2011 11:33:34 +0100, f wrote:
    >"pełnych" daltonistów' widzących na szaro chyba w ogóle nie ma
    >Większość mężczyzn ma problem z kolorem czerwonym, duzo gorzej go widzą od
    >kobiet
    >W książeczce testowej widzą co najmniej pierwszą stronę.

    Ja tam jakos nie mialem problemu i z nastepnymi stronami .. az do
    czasu internetu.

    Nie pamietam z jakiej strony to sciagniete:
    http://jfox.republika.pl/dalton/18.jpg
    widze ze kazda kropka w innym kolorze .. ale jaka liczba ?
    A czcionka tam fantazyjna, wiec moze 1 moze 7, a dalej 6,5 czy 8 ?

    To juz nie tylko test na widzenie kolorow, takze na synteze.

    http://jfox.republika.pl/dalton/32.jpg
    domyslac sie nalezy ze 3 .. ale czy wy to wyraznie widzicie ?

    http://jfox.republika.pl/dalton/42.jpg
    http://jfox.republika.pl/dalton/52.jpg

    http://jfox.republika.pl/dalton/51.jpg
    tu nic nie rozpoznaje - mimo ze widze najrozniejsze kolory.

    http://jfox.republika.pl/dalton/72.jpg
    73 czy 78 ?

    A moze to wina monitora ?

    Krotka zabawa z gimp, zmiana odcienia
    http://jfox.republika.pl/dalton/72h56.jpg
    http://jfox.republika.pl/dalton/72h173.jpg

    Jest jednak w tym obrazku wyrazna informacja, tylko trzeba ja wydobyc
    (przynajmniej dla mnie wyrazna po wydobyciu)

    J.