  • 21. Data: 2012-04-06 14:05:53
    Temat: Re: Odp: Bylo do przewidzenia :)
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > A niby dlaczego nie?
    > We Wł‚oszech tak to dział‚a,

    Tak działa.
    Szlabany są ale w ciągłym ruchu nie zdążą się zamknąć.
    Na Roma Nord przeleciałem za innymi lewym pasem ok 70/h
    a potem pod Wenecją udało się uprosić Pana w Budce by przy braku kwitka z
    Rzymu nie policzył od samego czubka włoskiego buta.
    Dla usprawiedliwienia swojej nieuwagi dodam, że wszystkie wcześniej widziane
    bramki TelePass były po prawej stronie.

  • 22. Data: 2012-04-06 14:12:36
    Temat: Re: Bylo do przewidzenia :)
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.04.2012 08:40, mz pisze:
    > Jak chcesz stać w kolejkach na bramce przy autostradznie to kupujesz to
    > urządzenie. Chcesz stać to nie płacisz.

    Yyy?

  • 23. Data: 2012-04-06 14:16:59
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-06 12:41, AZ pisze:

    > Bo żyjemy w Polsce i mało co jest robione racjonalnie?

    Dolina Konga czeka. Całuj ziemie i urzędników pomimo ich działań nie do
    końca z oczekiwaniami że na ulicach nie ma regularnej wojny!

  • 24. Data: 2012-04-06 14:18:35
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > A pomysłów na zdzieranie kasy z kierowców jest na świecie jeszcze więcej.
    >
    > Jesteśmy pewnie jednym z ostatnich pokoleń, które stać na posiadanie i
    > korzystanie z własnego samochodu. ;-)
    >
    > Pozdrawiam

    Ja jestem pewien że zamiast działać będziesz pitolił, to pokolenie z
    twojej gałęzi na pewno.

  • 25. Data: 2012-04-06 14:48:53
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja jestem pewien że zamiast działać będziesz pitolił, to pokolenie z
    > twojej gałęzi na pewno.

    Proszę bardzo, powiedział co wiedział.

    Jak Ty się bronisz przed kolejnymi obciążeniami kierowców?

    Na autostradach taranujesz szlabany? Na stacjach benzynowych tankujesz na
    kradzione tablice?
    Fotoradary malujesz czarnym sprajem? W strefach płatnego parkowania bijesz
    strażników miejskich, żeby nie wystawili mandatu?
    OC z roku na rok drożeje, więc zapewne go nie wykupujesz?

    Zdradź nam swoje sposoby na "działanie" stosowane na Twojej gałęzi.

  • 26. Data: 2012-04-06 15:01:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Iksinski

    > Zdradź nam swoje sposoby na "działanie" stosowane na Twojej gałęzi.

    Nie rozjuszaj go, tylko daj banana, to się może uspokoi.

  • 27. Data: 2012-04-06 18:29:12
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-06 15:01, to pisze:
    > begin Iksinski

    > Nie rozjuszaj go, tylko daj banana, to się może uspokoi.

    ;]

  • 28. Data: 2012-04-06 18:32:56
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Jak Ty się bronisz przed kolejnymi obciążeniami kierowców?
    >
    > Na autostradach taranujesz szlabany? Na stacjach benzynowych tankujesz
    > na kradzione tablice?

    Jak mam pieniądze tankuje. Jak nie mam pieniędzy na paliwo i celu
    podróży w którym mogę zarobić to jeżdżę rowerem:)
    > Fotoradary malujesz czarnym sprajem?
    Nie

    W strefach płatnego parkowania
    > bijesz strażników miejskich, żeby nie wystawili mandatu?

    Jak mnie nie stać to parkuje z dala od centrum, w darmowych miejscach.
    We Wrocławiu na szczęście jest sporo takich miejsc. Luksus niestety
    kosztuje.

    > OC z roku na rok drożeje, więc zapewne go nie wykupujesz?

    Wykupuje. Zmniejszyłem pojemność silnika w pojeździe i staram się unikać
    stłuczek.

    > Zdradź nam swoje sposoby na "działanie" stosowane na Twojej gałęzi.
    >
    > Pozdrawiam

    Rowerem dużo podróżuje.

  • 29. Data: 2012-04-06 19:22:55
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > Ale po co szukac w Dublinie, toz przeciez w Polsce, ten sam viatoll, na
    > tych samych autostradach (oraz innych drogach) rozlicza obecnie ciezarowki
    > nie kazac im nawet zwalniac.

    A ograniczenie do 40 km/h przed bramkami?

  • 30. Data: 2012-04-06 19:24:39
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ViaTool dla osobowek
    > http://moto.onet.pl/1658873,1,elektroniczne-oplaty-z
    a-drogi-dla-osobowek,artykul.html?node=2

    Już dawnao przestałem czytać gazety tego pokroju..
    Tytuł "Czekają nas nowe wydatki" ma chyba tylko zachęcić do przeczytania bo
    ni ema nic wspolnego z treścią.