  • 11. Data: 2012-04-06 09:52:09
    Temat: Odp: Bylo do przewidzenia :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > No chyba nikt tu nie myślał, że przeleci sobie przez bramkę 140 km/h i
    > pogna dalej?

    A niby dlaczego nie?
    We Włoszech tak to działa, a i viatoll tak działa na wszystkich drogach.....

  • 12. Data: 2012-04-06 09:52:24
    Temat: Re: Bylo do przewidzenia :)
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-04-06 09:26, J.F pisze:
> [...]
    a-drogi-dla-osobowek,artykul.html?node=2

    > Spoko spoko - na razie nie "do przewidzenia" tylko realizacja starych
    > obietnic.
    > Ze autostrady maja byc dla osobowych platne to zapisane w ustawie od
    > kilkunastu lat.
    > To teraz tylko wprowadza "wygodna forme platnosci" i "szybkie bramki".
    >
    > A jak juz troche tych autostrad przybedzie i wiekszosc sobie transponder
    > kupi, to sie okaze ze narod chce takze inne drogi opodatkowac :-)

    Oto wlasnie chodzi.
    A wszystko to dla naszego dobra :)

    MarcinJM

  • 13. Data: 2012-04-06 09:53:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 06 Apr 2012 09:51:01 +0200, MarcinJM

    > Moge sie zalozyc.

    O swoją głowę?

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2012-04-06 09:58:52
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-04-06 08:09, Myjk pisze:
    > Fri, 06 Apr 2012 07:38:25 +0200, MarcinJM

    > Jakieś słowo komentarza z Twojej strony?

    Prosze:
    Niektorzy pisza, ze to dla wygody kierowcow. Jakos wierzyc mi sie nie
    chce w troske rzadzacych o wygode kierowcow i system ten bedzie rozwojowy.

    MarcinJM

  • 15. Data: 2012-04-06 10:08:30
    Od: R <r...@g...pl>

    AZ wrote:

    > No chyba nikt tu nie myślał, że przeleci sobie przez bramkę 140 km/h i
    > pogna dalej?

    Niby dlaczego nie? Byłem niedawno w Dublinie, tam tak to działa i
    miejscowi bardzo sobie chwalą.

    Pzd.

  • 16. Data: 2012-04-06 10:14:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R" napisał w wiadomości grup
    >Niby dlaczego nie? Byłem niedawno w Dublinie, tam tak to działa i
    >miejscowi bardzo sobie chwalą.

    Ale po co szukac w Dublinie, toz przeciez w Polsce, ten sam viatoll,
    na tych samych autostradach (oraz innych drogach) rozlicza obecnie
    ciezarowki nie kazac im nawet zwalniac.

    J.

  • 17. Data: 2012-04-06 10:15:19
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > A jak juz troche tych autostrad przybedzie i wiekszosc sobie transponder
    > kupi, to sie okaze ze narod chce takze inne drogi opodatkowac :-)

    Żeby tylko drogi... Już kiedyś był pomysł z płaceniem za przejazdy na
    mostach, coraz częściej słychać o płaceniu za wjazd do centrum większych
    miast:
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,11478593,
    Oplaty_za_wjazd_do_centrum__Tylko_dla_niezameldowany
    ch_.html

    A pomysłów na zdzieranie kasy z kierowców jest na świecie jeszcze więcej.

    Jesteśmy pewnie jednym z ostatnich pokoleń, które stać na posiadanie i
    korzystanie z własnego samochodu. ;-)

  • 18. Data: 2012-04-06 12:29:31
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-06 09:48, AZ wrote:

    > No chyba nikt tu nie myślał, że przeleci sobie przez bramkę 140 km/h i
    > pogna dalej?

    A tak w sumie, to dlaczego nie dażyć w tym celu ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 19. Data: 2012-04-06 12:41:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/06/2012 12:29 PM, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > A tak w sumie, to dlaczego nie dażyć w tym celu ?

    Bo żyjemy w Polsce i mało co jest robione racjonalnie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-04-06 13:46:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-06 09:53, *Myjk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > O swoją głowę?

    Jak taka stawka to ja stawiam do zakładu piwo - jedno ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l