  • 51. Data: 2012-04-07 13:32:07
    Temat: Re: Odp: Bylo do przewidzenia :)
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > A mi też maleje.
    > Ale to wymaga zmiany ubezpieczyciela co rok, a nie siedzenia na dupsku z
    > nadzieją, że jeden ubezpieczyciel będzie robił dobrze swoim klientom, a
    > nie sobie.

    Czasami i temu samemu ubezpieczycielowi mogą puścić nerwy - przedłużałem
    OC w marcu i mi Allianz Direct w końcu zaproponował taką cenę, że nie
    było sensu go zmieniać.

    Piotr

  • 52. Data: 2012-04-07 16:10:57
    Temat: Re: Bylo do przewidzenia :)
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-04-06 20:47, Iksinski pisze:

    > Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Zaimponowałeś mi. Szacun. Twoje "działanie" polega na ograniczeniu jazdy
    > samochodem. Super. Miałeś rację, Twoja "gałąź" jest jedyna słuszna.
    >
    > Pozdrawiam
    Nie powiedziałem że jest słuszna. Przepraszam że się doczepiłem do
    twojej gałęzi! Nienawidzę jednak marudzenia, bo to ściąga w dół zamiast
    prowadzić na szczyt;/

  • 53. Data: 2012-04-12 23:48:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Apr 2012 11:25:32 +0200, jerzu napisał(a):
    > On Sat, 7 Apr 2012 11:20:44 +0200, "J.F."
    >
    > Na autostradzie? Której?

    Na kazdej "panstwowej" ?

    http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-ciezkie/lista-odcin
    kow-platnych