  • 31. Data: 2012-04-06 19:25:01
    Temat: Re: Bylo do przewidzenia :)
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    news:xmgqy46xdkhk.dlg@myjk.org...
    > Fri, 06 Apr 2012 07:38:25 +0200, MarcinJM

    > Jakieś słowo komentarza z Twojej strony?

    Jakby przeczytał to by skomentował.

  • 32. Data: 2012-04-06 19:30:22
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > Prosze:
    > Niektorzy pisza, ze to dla wygody kierowcow. Jakos wierzyc mi sie nie chce
    > w troske rzadzacych o wygode kierowcow i system ten bedzie rozwojowy.

    To rzeby Cię zmarwić ja się cieszę, że coś takiego będzie. Często ganiam
    autostradami i stanie na bramkach A4 średnio mnie uszczesliwia. Zreszto
    ostatnio na A2 też jest podobnie.
    Póżniej rozliczanie tych niesczęsnych kwitków które mają 20 cyfrowe numery
    identyfikacyjne też do moich ulubionych chwil nie należy.

    Pozdr

    Marek P.

  • 33. Data: 2012-04-06 19:46:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Apr 2012 19:22:55 +0200, Marek P. napisał(a):

    > A ograniczenie do 40 km/h przed bramkami?

    To tymi nowymi w budowie - do tej pory viatoll sie montowal na
    konstrukcjach nad droga i zadnego zwalniania nie bylo.

    J.

  • 34. Data: 2012-04-06 19:57:10
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > OC z roku na rok drożeje, więc zapewne go nie wykupujesz?

    To jest ciekawe, bo u mnie za ten sam samochód jest coraz tańsze.

    Piotr

  • 35. Data: 2012-04-06 20:27:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 Apr 2012 19:57:10 +0200, Uncle Pete napisał(a):
    > To jest ciekawe, bo u mnie za ten sam samochód jest coraz tańsze.

    Mlody jestes, znizki ci rosna ;-)

    Drozeje.

    J.

  • 36. Data: 2012-04-06 20:32:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Apr 2012 19:30:22 +0200, Marek P. napisał(a):

> [...]
    > Póżniej rozliczanie tych niesczęsnych kwitków które mają 20 cyfrowe numery
    > identyfikacyjne też do moich ulubionych chwil nie należy.

    I z czego sie glupi cieszysz ?
    Nadal bedzie rozliczal te glupie kwitki, bo "prywatne" autostrady nie
    podlegaja :-P

    Teraz ci dojdzie do rozliczen kolejny kwit, jak wpadniesz na pomysl
    pojechac do Wroclawia. I jeszcze ciekaw jestem co ksiegowa na to - da rade
    rozliczyc zbiorczo, kaze przyporzadkowac do delegacji, czy powie zeby te
    pudelka wyp* i przywozic jej kwitki :-)

    J.

  • 37. Data: 2012-04-06 20:47:00
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Rowerem dużo podróżuje.

    Zaimponowałeś mi. Szacun. Twoje "działanie" polega na ograniczeniu jazdy
    samochodem. Super. Miałeś rację, Twoja "gałąź" jest jedyna słuszna.

  • 38. Data: 2012-04-06 21:02:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/06/2012 07:30 PM, Marek P. wrote:

> [...]
    > Póżniej rozliczanie tych niesczęsnych kwitków które mają 20 cyfrowe numery
    > identyfikacyjne też do moich ulubionych chwil nie należy.

    A4 nie jest GDDKiA więc nie skorzystasz. GDDKiA ma OIDP kawałek A2 od
    Konina
    do Strykowa, niedługo do Warszawy i bodajże A1?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2012-04-06 22:28:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    > A4 nie jest GDDKiA więc nie skorzystasz.

    A4 nie zaczyna się w Krakowie i nie kończy w Katowicach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2012-04-06 22:49:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 6 Apr 2012 19:46:33 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To tymi nowymi w budowie - do tej pory viatoll sie montowal na
    >konstrukcjach nad droga i zadnego zwalniania nie bylo.

    Zaraz, zaraz. Na A2 w Strykowie i w okolicach Konina bramki budowano
    zdecydowanie po oddaniu autostrady do użytku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280