  • 1. Data: 2012-01-28 22:23:39
    Temat: Odmowa przyjęcia mandatu - komisariat
    Od: "wilddziki " <w...@g...pl>

    Witam,
    właśnie oglądnąłem Uwaga pirat gdzie gościu odmówił przyjęcia mandatu.
    Abstrahując od wykroczenia zdziwiło mnie że gościa policja odtransportowała od
    razu na komisariat w celu złożenia zeznań.
    Czy to normalna procedura podczas odmowy przyjęcia mandatu ? Wydawało mi się
    że to się załatwia później, tj. przychodzi pismo z wezwaniem na komisariat i
    wtedy się wszystko tłumaczy na miejscu. Ewentualnie robi się to od razu na
    miejscu zdarzenia.
    Zakładam że nie musieli tego robić, ale jak to nasi mundurowi pewnie musieli
    pokazać kto tu rządzi i to był główny powód całego zamieszania. Pytanie czy
    muszą być spełnione jakieś specjalne warunki żeby mogli żądać od razu zeznań i
    wieźć na komisariat czy po prostu jest to kolejna metoda na wciśnięcie mandatu
    ?

  • 2. Data: 2012-01-29 00:06:25
    Temat: Re: Odmowa przyjęcia mandatu - komisariat
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 21:23:39 +0000 (UTC), wilddziki napisał(a):

    > Czy to normalna procedura podczas odmowy przyjęcia mandatu ? Wydawało mi się

    Tak, uprzykrzyć maksymalnie życie.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2012-01-29 08:21:20
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

> [...]

    > wieźć na komisariat czy po prostu jest to kolejna metoda na wciśnięcie mandatu

    Jak ktoś udaje głupka (nie pamiętam, nie zauważyłem skrzyżowania) to
    uważam, że dobrze zrobili. Oczywiście mogli tylko wypełnić wniosek do sądu.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2012-01-29 10:31:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-28 22:23, wilddziki pisze:
> [...]
    > Abstrahując od wykroczenia zdziwiło mnie że gościa policja odtransportowała od
    > razu na komisariat w celu złożenia zeznań.

    Dasz linka?
    Tu mają kilkanaście ostatnich odcinków:
    http://tvnplayer.pl/programy-online/uwaga-pirat-odci
    nki,76/odcinek-14,S05E14,2253.html

  • 5. Data: 2012-01-29 12:15:50
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > razu na komisariat w celu złożenia zeznań.

    wyjaśnień. Jak postawili mu zarzut to składał wyjaśnienia

    Policja utrudnia czasami życie. Szczególnie jak obywatel się nie słucha.

  • 6. Data: 2012-01-29 13:12:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "wilddziki " <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zeznań i
    > wieźć na komisariat czy po prostu jest to kolejna metoda na wciśnięcie

    a nie było czasem tak, ze sprawca był z daleka i żeby go nie ciągać w
    późniejszych terminach do odległych miejscowości przesłuchali go w
    charakterze świadka IDĄĆ MU NA RĘKĘ?
    Bo tak bywa i jest to gest dobrej woli ze strony policji akurat, a sprawca
    jak mu to nie pasuje wcale nie musi sie na to zgodzić i może w terminie
    wysznaczonym przez sąd udać sie później na nieplanowaną wycieczke.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 7. Data: 2012-01-29 16:03:48
    Od: pedro <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-29 12:15, Mruk pisze:

    > wyjaśnień. Jak postawili mu zarzut to składał wyjaśnienia
    >
    > Policja utrudnia czasami życie. Szczególnie jak obywatel się nie słucha.

    Kto jest kto musi być wiadome. Inaczej z obrzynem w oknie byś siedział
    czekając na jeźdźców na koniach.

  • 8. Data: 2012-01-29 20:51:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 13:12:39 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > a nie było czasem tak, ze sprawca był z daleka i żeby go nie ciągać w
    > późniejszych terminach do odległych miejscowości przesłuchali go w
    > charakterze świadka IDĄĆ MU NA RĘKĘ?

    Nie.
    Idą na rękę sobie.
    Jeśli trzeba przesłuchać kogoś, kto jest daleko, to się tą czynność zleca
    do komisariatu, który jest w miejscu zamieszkania delikwenta.
    Ale do tego trzeba ruszyć ciężką, policyjna dupę, wyciągnąć papiórek,
    pomyśleć jakie pytania mają zadać (to boli) i jeszcze wysłać pocztą
    wewnętrzną. To kupa roboty.

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2012-01-30 07:54:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 29 Jan 2012 20:51:50 +0100, Adam Płaszczyca

    > Ale do tego trzeba ruszyć ciężką, policyjna dupę, wyciągnąć papiórek,
    > pomyśleć jakie pytania mają zadać (to boli) i jeszcze wysłać pocztą
    > wewnętrzną. To kupa roboty.

    Aha, "na miejscu" to nie muszą pomyśleć jakie pytania zadać, nie muszą się
    użerać osobiście z delikwentem, no i w ogóle "papiórków" nie muszą
    wypełniać. Wcale. Że przez kolejne 3-4h już nikomu mandatu nie wlepią i
    sobie normy nie wyrobią, nawet nie pomnę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2012-01-30 11:59:23
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "wilddziki " <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to normalna procedura podczas odmowy przyjęcia mandatu ?

    Normalna nie ale dopuszczalna...
    Takie dzialania naszych dzielnych "strozow prawa" przysparzaja im wielkie
    grono sympatykow.
    Psiarskim marzy sie powrot komuny, wtedy to obywatel szanowal pierwsza
    wladze a jak byl nieposluszny to zapierdalal po schodach w skarpetkach jak
    Zamachowski :)

    Pozabieralbym tym gnojom wszystkie przywileje!

    --
    Picasso